Kissar ni i duschen grabbar?

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Jovisst kissar man i duschen, jag brukar duscha i mitt badkar, då brukar jag sätta mig i badkaret innan jag satt på vattnet å kissa lite på mig själv, ensam om att gilla det?

Du är inte ensam, här är en till. Att känna den varma urinen på magen innan man duschar och runkar av kuken tycker jag är jätteskönt. Känns kanske lite småäckligt i början men det går över.
 

GhostMan

Ny medlem
Kön
Man
har bara kissat nån gång i duschen i mitt liv och jag tycker att det osar/luktar kiss så jag tycker inte det är så trevligt direkt att göra det så jag går hellre ur duschen och kissar på toan

/g
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
jepp, men bara när jag först kliver in, inte alldeles innan jag är värdig.
Big deal om man pissar när vattnet är i full fräs. :D
 

toyboy

Ny medlem
Kön
Man
det händer, men det är ju sällan man kliver i duschen utan att ha en toalett i närheten så jag kissar oftast först och kliver i duschen sen...
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag runkar ofta i duschen och då brukar jag kissa en skvätt för att tömma ut det sista av sperman, annars torkar det ihop eller smårinner i kallingarna efter.
Inga andra killar som gör så?
Annars gillar jag inte att kissa i duschen, värmen gör att urindoften stiger, inte så fräscht! :eek:
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Brukar inte göra det då jag har dusch utan badkar eller kant. Brunnen är direkt på klinkersgolvet, så det känns inte så fräscht ifall lite pissvatten rinner ut på badrumsgolvet. Dessutom finns ju toan 2 steg nära så det är bara till gå ur duschen och pissa. Hela badrummet är ju ett duschrum så man får ingen köldchock heller.

Om en dusch har kanter eller badkar så pissar man självklart om man behöver, men absolut inte av nåt slagt fetish-skäl.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst pissar ja i duschen , nog gjort det sedan mkt unga år , som någon annan sade testade när jag satt i badetkaret med, minns jag gillade hur man såg de komma i under vattnet
 
Toppen