Kissar ni i duschen tjejer?

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är en uppenbarligenriktigt primitiv och ofräsch person - kissar i duschen då och då - både för att jag är kissnödig och för att jag njuter av det, fysiskt och sexuellt!

För övrigt vill jag passa på att klämma in en kommentar här att jag inte riktigt känner igen mitt Onanera.se - i tråd efter tråd ser jag rejäla fördömanden av andras tankar, drömmar och åsikter! Djupt tragiskt tycker jag, som har njutit så mycket av att få ta del av er, om än på distans. Jag har full förståelse för att man inte kan dela allas "fetischer" - men därifrån till att uttala sig negativt och födömande anser jag personligen steget vara väldigt långt.......
---------------------
Heja! Misswet! Eller miss vett kanske!

Ja jag håller med dig om att det är sänkande för ett forum om det fins nån som bara dissar, har sagt det förut men bara fått till svar att "jag har väll rätt att tycka vad jag vill" men den rätten gäller tydligen bara de dissande själva och upphör att gälla när nån annan tycker nått!

Nej leta upp trådar som faller er i smaken i stället och bidra där med ett trevligt inlägg i stället så blir det bara trevligare och trvligare här och fler kommer att ansluta till oss!

Hmm visserligen lät det som jag "dissade" nu men det var faktiskt en "hissning" av Misswet:s inlägg *L*

Så till ämnet, Ja det har hänt att jag gjort det, och både av nödvändighet eller för att det varit så skönt!

Hihi Du råkar inte ha gjort det utanför duschen och iförd trosor va missW?:p:oops::oops:

Kram till er alla som "gör" detta forum och inte sänker det!

/TG
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag är en uppenbarligenriktigt primitiv och ofräsch person - kissar i duschen då och då - både för att jag är kissnödig och för att jag njuter av det, fysiskt och sexuellt!

För övrigt vill jag passa på att klämma in en kommentar här att jag inte riktigt känner igen mitt Onanera.se - i tråd efter tråd ser jag rejäla fördömanden av andras tankar, drömmar och åsikter! Djupt tragiskt tycker jag, som har njutit så mycket av att få ta del av er, om än på distans. Jag har full förståelse för att man inte kan dela allas "fetischer" - men därifrån till att uttala sig negativt och födömande anser jag personligen steget vara väldigt långt.......

Va[:0] Nuter du sexuellt av en guld-dusch[:0];):love::love: Det trodde jag aldrig om dig[:0] Sååå djuriskt... sååå primitivt... sååå... - underbart befriande från mänskliga moraliska fördomar så man blir alldeles varm i hela kroppen av att läsa ditt inlägg:love::love:

Ona behöver dig, fattar du inte det:sleep: Skall jag vara tvungen att tvinga dig[}:)];):p:love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag är en uppenbarligenriktigt primitiv och ofräsch person - kissar i duschen då och då - både för att jag är kissnödig och för att jag njuter av det, fysiskt och sexuellt!

För övrigt vill jag passa på att klämma in en kommentar här att jag inte riktigt känner igen mitt Onanera.se - i tråd efter tråd ser jag rejäla fördömanden av andras tankar, drömmar och åsikter! Djupt tragiskt tycker jag, som har njutit så mycket av att få ta del av er, om än på distans. Jag har full förståelse för att man inte kan dela allas "fetischer" - men därifrån till att uttala sig negativt och födömande anser jag personligen steget vara väldigt långt.......
---------------------
Heja! Misswet! Eller miss vett kanske!

Ja jag håller med dig om att det är sänkande för ett forum om det fins nån som bara dissar, har sagt det förut men bara fått till svar att "jag har väll rätt att tycka vad jag vill" men den rätten gäller tydligen bara de dissande själva och upphör att gälla när nån annan tycker nått!

Nej leta upp trådar som faller er i smaken i stället och bidra där med ett trevligt inlägg i stället så blir det bara trevligare och trvligare här och fler kommer att ansluta till oss!

Hmm visserligen lät det som jag "dissade" nu men det var faktiskt en "hissning" av Misswet:s inlägg *L*

Så till ämnet, Ja det har hänt att jag gjort det, och både av nödvändighet eller för att det varit så skönt!

Hihi Du råkar inte ha gjort det utanför duschen och iförd trosor va missW?:p:oops::oops:

Kram till er alla som "gör" detta forum och inte sänker det!

/TG


:cool::cool: "Miss vett" är nog ett det mest rättvisande nicket på vår älskade miss;):love::love:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmm tycker det med men ni är nåra som kunde dela på den titeln faktiskt! fins som sagt nåra tjejer med vett här! *L*
 

Vafan

Ny medlem
Kön
Man
Föjdfrågan från min sida blir då naturligt - ni damer som gör det, står ni då upp eller sätter ni er på huk i duschen? otroligt faschinerande ämne! ;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hm... Tycker inte ni ska prata om djuriskt i detta sammanhang! Jag vet då inget djur som kissar o tvättar sig samtidigt/på samma ställe... De är betydl renligare än så! :)

För mig är kissa o bajsa ngt helt annat än sexuell upphetsning- de har absolut ingenting med varandra att göra i mitt liv. På ungef samma sätt som att det är ooootroligt långt mellan att njuta av en god måltid o att snyta ut en massa snor. Även om områdena ligger fysiskt nära är det väldigt olika upplevelser fr dem. Det kan vara skönt att kissa, bajsa o snyta sig, men det finns inget sexuellt med där för mig...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
OCH det innebär inte att jag föraktar människor som inte tycker som jag - säger bara hur det är för mig. Jag har full förståelse för att andra kan vara annorlunda...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
[red]
Hm... Tycker inte ni ska prata om djuriskt i detta sammanhang! Jag vet då inget djur som kissar o tvättar sig samtidigt/på samma ställe... De är betydl renligare än så! :)[/red]

För mig är kissa o bajsa ngt helt annat än sexuell upphetsning- de har absolut ingenting med varandra att göra i mitt liv. På ungef samma sätt som att det är ooootroligt långt mellan att njuta av en god måltid o att snyta ut en massa snor. Även om områdena ligger fysiskt nära är det väldigt olika upplevelser fr dem. Det kan vara skönt att kissa, bajsa o snyta sig, men det finns inget sexuellt med där för mig...


Nu tvättar ju sig många djur med sin egen tunga så jämförelsen med rinnande vatten från en slang med avlopp under sig skiljer sig nog till en liten del iallafall:D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu tvättar ju sig många djur med sin egen tunga så jämförelsen med rinnande vatten från en slang med avlopp under sig skiljer sig nog till en liten del iallafall:D[/quote]

De kissar inte när de tvättar sig... Tror inte att djur upplever kiss som ngt sexuellt! Men jädrar om man ändå kunde nå ner med tungan dit! :)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Nu tvättar ju sig många djur med sin egen tunga så jämförelsen med rinnande vatten från en slang med avlopp under sig skiljer sig nog till en liten del iallafall:D

De kissar inte när de tvättar sig... Tror inte att djur upplever kiss som ngt sexuellt! Men jädrar om man ändå kunde nå ner med tungan dit! :)[/quote]

Då hade Pussycat slickat dagen lång!! :D
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Btw, i många medelhavsländer har man ingen toalett, förutom hålet i golvet i duschen, så då har man bara det att välja på! Lite konstigt första gången man sprang på det men man vande sig snabbt....
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hej! Lite lustig fråga kanske, men jag är lite nyfiken på detta faktiskt! ;):)

Kissar alltid innan jag ställer mig i duschen och då brukar det inte behövas :) Om man däremot myser i duschen och kommer blir man lite kissnödig och så vill man inte gå därifrån direkt... Då kan det bli det som det blir.
 
Toppen