kissnödig

  • Thread starter SonPari -LÅST-
  • Startdatum
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Bara ja som tycker det är mycket skönare att onanera om man är lit ekissnödig? Fråga mig inte varför men man blir känsligare på något sätt :/ Man får va lite försiktig med orgasmen bara :p

Anti-spamfilter
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag som kille har upplevt att man upphär med att vara kissnödig när man får stånd och börjar runka. Morgonståndet däremot har ingen hejd på kissnödigheten.

Masturbation for Salvation
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Håller definetift med "avslagen Cola" på detta... men att det ska vara skönare för tjejjen om hn e lite kissnödig måste jag nog testa med frugan :p

Sex e någe man alldrig kan få för mye av :):)
 

Trinidad

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med dig där, SonPari. Orgasmen blir mycket kraftigare och längre.
Konsistens på sperman blir inte lika mysig däremot. Den blir inte lika tjock.
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Kvinna
Definitift! Lite kissnödighet hetsar upp! Inte för mycket! Inte så att man blir tidspressad! Men lite sådär kittlande, läskande... och så små kisssprut... inte kissa ner, bara små blötvarma skvätt!!! - Ååååååh!
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Hmm det kanske man skulle pröva på tjejen då. Tycker själv att det är lite jobbigt att koncentrera sig på att inte tömma fel blåsa, fast då kanske jag har lite för mycket i.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Porrpung absolut :p, men man ska inte få orgasm när man e kissnödig, det slutar inte bra :p

Anti-spamfilter
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
:Dlåter spännande....
kanske vi kan få höra mer om...??

Originally posted by SonPari

Porrpung absolut :p, men man ska inte få orgasm när man e kissnödig, det slutar inte bra :p

Anti-spamfilter
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Hahaha vill ni det så, men det e rätt otrevligt :D

Anti-spamfilter
 
G

Guest

Gäst
ja det är skönt att runka när man är kissnödig....jag har haft upp ämnet förut faktiskt :)
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Kvinna
Vilken fråga!
Det är klart vi vill höra dig berätta om din erfarenhet med orgasmer under pissnödigheten!!!


Originally posted by SonPari

Hahaha vill ni det så, men det e rätt otrevligt :D

Anti-spamfilter
[:0]
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
hej! sonpari, snälla kan du inte berätta mer?`TEASER
föresten tjejen, underbara bröst i bilder-tråden :)
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Haha okej, när man kommer o e väldigt kissnödig så kommer man kissa, väldigt mycket också :p

tack förresten :p

Anti-spamfilter
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Kvinna
Hehe, okej... det lixom det jag förmodade oxå... men berätta om konkreta upplevelsen... blev han lixom sketapissansblöt?... Var var ni? I sängen? Var det lixom bara upp å hoppa, panik å byta sängkläder, lr?


Originally posted by SonPari

Haha okej, när man kommer o e väldigt kissnödig så kommer man kissa, väldigt mycket också :p

tack förresten :p

Anti-spamfilter
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja e oskuld så det va ingen "han" iblandad, många av er har nog missat konceptet med detta forumet

Anti-spamfilter
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Kvinna
okej... då vet jag.
...men är det då inte skönt att kunna skvätta lite? - Typ i duschen eller ute i naturen, vid en mysig sjö kan sånt vara hur skönt som helst!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
jo visst men det va på mitt rum, över hela golvet :p va inte ensam hemma heller hahaha, så det va inte så lyckat direkt :p

Anti-spamfilter
 
Toppen