Kissnödig?

sajber

Ny medlem
Kön
Man
Nån som blir kissnödig efter att ni har onanerat typ en eller fler ggr?
börjar undra om det e bara mig det händer..
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det kan hända mig också. Jag pissar innan jag börja onanera, sen efter att jag har sprutat, så kan det bli att jag pissar igen. Dock inte lika mycket. Kan det vara så att onani påskyndar urinproduktionen?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Japp, det händer, tror att det kanske uppstår nåt slags tryck på mot urinblåsan.
 

sajber

Ny medlem
Kön
Man
Nä!
la in tråden på allmänt..för alla att svara på..vill bara veta ifall killar å tjejer blir kissnödiga efter sex eller onani..helst onani.. :D
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Ja, faktiskt.. Dock inte alltid. Det händer relativt ofta att jag behöver urinera efter att jag onanerat.
 

kukkul

Ny medlem
Kön
Man
Det händer, men inte så ofta. Däremot blir min fru kissnödig nästan varje gång. Verkar vara vanligare för tjejer.
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
Det är faktiskt bra å kissa efteråt. Rensar bort bakterier som kan trångt in i urinröret, vilket skyddar mot infektion av dess slag.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
När jag såg rubriken tänkte jag på något helt annat. Några gånger för några år sedan knullade jag med en kåt hynda som ofta blev kissnödig och sprang iväg på dass.

jag blev så trött på det där så en gång släppte jag inte iväg henne utan fortsatte att knulla henne fast hon ville gå på dass. Jag knullade henne och så gned jag fittan på henne. Hon blev allt kissnödigare och allt kåtare och jag knullade och gned henne.

Hon bönade och bad om att få gå, sade åt mig: "nej, sluta nu, jag menar allvar nu, jag måste gå och kissa annars kissar jag på mig". Och då bara gned jag fittan och kåtade upp henne mer och så sade jag: "Kissa du, det är ok" och så återtog jag knullandet och vi höll på så en bra stund och hon blev så jävla kåt och jag bara knullade och gned henne och hon kom i en oerhörd orgasm, var generad för sin kissnödighet och så jävla kåt samtidigt.

Det är väldigt skönt att knulla en tjej som samtidigt är generad och kåt eller skamfull och kåt. Det är väl det som är energin i "dirty talk".
 

Nemesis7

Ny medlem
Kön
Man
Att man blir kissnödig av onani beror på att bara en vätska kan passera genom urinröret på en gång. Har du sädesvätska i urinröret blockeras urinen, och därmed blir du kissnödig efteråt.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag blir nästan kissnödig varje gång :oops:
 
G

Guest

Gäst
Jag blir kissnödig då g-punkten masseras. Måste då slappna av så kommer jag i en kraftig g-punkts orgasm... ;)
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
vad du behöver är att bli ordentligt uppkåtad innan G-punkten masseras. mycket beaarbetning av fittan, clitoris, gärna lite smisk, lätta slag på området runt clitoris och blygdläppar, väldigt avvägda slag direkt på om du kan ta det.

sedan kommer du utan motstånd när G-punkten masseras. men det är som alltid med njutning, det ska ske lugnt, med all tid i världen
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Nej, jag brukar inte bli kissnödig efteråt. Däremot vill jag ganska snabbt runka en gång till. Personligen brukar jag spruta snabbare då jag är kissnödig. Antagligen eftersom urinblåsan trycker på mot prostatan på något sätt.
 
Toppen