Kit för runk

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ska på jobbresa ett par dagar. Tyvärr blir det nog inget sex. Däremot blir det nog både kvälls och morgonrunk i hotellrummen. Frågan är..om man skulle ta med en liten necessär med runkgrejor...vad skulle den innehålla?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag tar med mej hela min runk-necesär; kukringar, olja parfymerad, Postens breda gummiband, 4 mm snöre i 50 cm längder, måttband för kukmätning, kondomer, Thaibed kulor på stång för anala lekar.

Har alltid den med på resor, i simhallsomklädningen osv. Leker med tanken att jag kommer i samspråk med ngn främling och att jag får anledning att visa fram den...

Necessären, alltså...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Wow..
Får se nu. Jag laddar min runknecessär med
Glidmedel
Kondom
Penisring gummi
Penisring stål
Runkkalsong
Analplugg
Litet kärl för spermaprov
Potensmedel för ökad njutning
Runkdagbok
Spermahandduk

Märker gärna necessär med
"ONANI-kit" och lämnar den öppen på hotellrummet så städpersonal kan se.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tar med mej hela min runk-necesär; kukringar, olja parfymerad, Postens breda gummiband, 4 mm snöre i 50 cm längder, måttband för kukmätning, kondomer, Thaibed kulor på stång för anala lekar.

Har alltid den med på resor, i simhallsomklädningen osv. Leker med tanken att jag kommer i samspråk med ngn främling och att jag får anledning att visa fram den...

Necessären, alltså...
Låter som en härlig och genomtänkt utrustning. Tycker själv att det är kul att variera utrustning. Överväger att skaffa "sound" i stål för stimulans i urinröret..dvs inifrån penis. Måste läsa på lite mer om det bara..
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Låter som en härlig och genomtänkt utrustning. Tycker själv att det är kul att variera utrustning. Överväger att skaffa "sound" i stål för stimulans i urinröret..dvs inifrån penis. Måste läsa på lite mer om det bara..

Tänk på att inte underskatta bakteriella problem, om du skall börja pilla i urinröret.... :(
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur är känslan med tengaägg...går de att använda flera ggr,?

Det blir lite som att ge handen en extra boost och har ett väldigt skönt material. De är tänkt att använda en gång, men går lätt att skölja efter, bara att vända ut och in och spola under kranen. Tror ett håller runt 30 gånger eller så innan materialet börjar spricka.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det blir lite som att ge handen en extra boost och har ett väldigt skönt material. De är tänkt att använda en gång, men går lätt att skölja efter, bara att vända ut och in och spola under kranen. Tror ett håller runt 30 gånger eller så innan materialet börjar spricka.

Har runkat en hel del med mina (långt över 30 ggr) och nu har båda gått sönder.... vill besöka butik och köpa fler..... underbara... häll i lite glidmedel så blir det kladdigt och härligt.... så nu blir det lösfittan som får sitt...
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Låter som en härlig och genomtänkt utrustning. Tycker själv att det är kul att variera utrustning. Överväger att skaffa "sound" i stål för stimulans i urinröret..dvs inifrån penis. Måste läsa på lite mer om det bara..

Sotning är underbart, bara man tar det lugnt och låter det ta tid, inget läge att stressa. Ännu viktigare att hålla sakerna rena.
 
Toppen