KK?? Hur funkar det???

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Ni som har en KK, hur funkar det..?? Går det att vara kompis efter sexet??

Snackade med en tjejkompis på gymmet om det, och på skoj sa vi att "Visst, skulle det funka att vara KK mellan oss, vi tänker ju så lika!" Men efteråt tänkte jag om, skulle nog inte våga riskera cabben om det skulle börja regna så att säga... Skulle vara grymt trist att riskera en vänskap pga av det...!

Så alltså, Ni som har en KK, hur funkar det?? Blev ni kompisar efter sexet eller var ni kompisar som började ha sex ihop helt enkelt??[:cool:]
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Tja, KK är ganska krångligt. Om ene blir kär och den andre inte så är det rätt kört. Fick uppleva det för nån månad sen, hon blev kär i mej o ville mer även om jag sagt det från början att jag vill inte ha ett seriöst förhållande och att det stannar bara vid det fysiska s.a.s.
Så jag va tvungen att säga att det är nog bäst vi inte träffas mer. Henne hade jag träffat via nätet. Första ggn vi träffades så var det inte meningen att vi skulle hamna i säng utan träffades för att bara ta en liten promenad, prata och som man gör som vanliga kompisar. Men så bjöd hon in mej o det ena ledde till det andra...pratade om det efteråt och vi båda sa att vi har inget förhållande.

Looking for new KK :D
 

palle

Medlem
Kön
Man
Jag har sedan några månader ett KK-förhållande med en tjej. Vi träffades på krogen, hon följde med mig hem, vi knullade, och sedan började vi umgås. Från början kändes det som om vi var på väg att bli ihop, men efter ett antal veckor så var det hon som tyckte att vi skulle hålla relationen på den här nivån och bara vara kompisar. Det innebar ju inte att vi slutade knulla.... därför antar jag att vi är knullkompisar :)

Jag var inte speciellt sugen på att ha ett förhållande efter att ett tidigare längre förhållande tagit slut, så för mig passar det bra. Nu är det ju inte så att vi alltid har sex när vi träffas. Vi umgås och hittar på helt andra saker också.
Så för min del tycker jag att det funkar rätt bra, jag skulle iofs kunna tänka mig att vara ihop med henne men jag känner inget behov av det. Hon är även lite äldre än mig och det känns kanske lite om ett hinder för ett seriösare förhållande.

mvh Pälle
 
M

MissSecret

Gäst
Jag har haft flera lyckade KK-förhållanden. Det har börjat med att vi har varit kompisar och sen har det börjat med ett ons, och så upptäcker man att det är väldigt trevligt och då kan man ju lika gärna fortsätta. :)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har sedan några månader ett KK-förhållande med en tjej. Vi träffades på krogen, hon följde med mig hem, vi knullade, och sedan började vi umgås. Från början kändes det som om vi var på väg att bli ihop, men efter ett antal veckor så var det hon som tyckte att vi skulle hålla relationen på den här nivån och bara vara kompisar. Det innebar ju inte att vi slutade knulla.... därför antar jag att vi är knullkompisar :)

Jag var inte speciellt sugen på att ha ett förhållande efter att ett tidigare längre förhållande tagit slut, så för mig passar det bra. Nu är det ju inte så att vi alltid har sex när vi träffas. Vi umgås och hittar på helt andra saker också.
Så för min del tycker jag att det funkar rätt bra, jag skulle iofs kunna tänka mig att vara ihop med henne men jag känner inget behov av det. Hon är även lite äldre än mig och det känns kanske lite om ett hinder för ett seriösare förhållande.

mvh Pälle

Kan bara hålla med dig Pälle, jag har haft ett liknande förhållande i 6 år. Från början var vid goda vänner & sen hade vi sex ibland, men gjorde även andra trevliga saker tillsammans eller bara umgicks. Numera har det tagit slut, men av andra anledningar än att vi var missnöjda med förhållandet.

Man måste dock vara på det klara med förhållande, prata igenom det & så, annars kan ena partern hoppas på mera, men det är ju som i vanliga förhållanden, kommunikation & ömesesidig respekt är nyckeln.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Hur det funkar? Ja, jag kan inte tänka mig att ha enn KK man inte är kompis med i övrigt. Jag har alltid varit väldigt bra kompis med mina kompisar, dom flesta är barndomskompisar. Helt ärligt känns det osunt om man inte kan typ ta en fika eller bara snacka med en person man knullar i andra lägen...

kompisrelationer kan både förstöras och stärkas av att man sexar med varandra. Frågan är ju hur djup relation man har om den raseras för att man umgås i sängen. Ne, bort med ytligaa kompisar och in med riktiga vänner. Knulla mera! :oops:
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har haft en KK en period. En yngre kollega (man) inom samma bransch men inte samma företag. Jag singel/särbo i Sverige, han gift i USA. Vi sågs på konferenser och på affärsresor där vi kunde planera in besök i samma städer utan större problem.
Vi jobbade på dagarna och knullade på nätterna. Ibland hade vi lediga dagar ihop då vi kunde åka iväg till någon strand eller sjö och ha det mysigt. Jag var inte kär, inte han heller. Han skulle aldrig lämna hustrun och jag inte särbon. Vi funkade bra ihop socialt och fantastiskt i sexet men skulle antagligen mörda varandra om vi fick ihop det.:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har haft en KK en period. En yngre kollega (man) inom samma bransch men inte samma företag. Jag singel/särbo i Sverige, han gift i USA. Vi sågs på konferenser och på affärsresor där vi kunde planera in besök i samma städer utan större problem.
Vi jobbade på dagarna och knullade på nätterna. Ibland hade vi lediga dagar ihop då vi kunde åka iväg till någon strand eller sjö och ha det mysigt. Jag var inte kär, inte han heller. Han skulle aldrig lämna hustrun och jag inte särbon. Vi funkade bra ihop socialt och fantastiskt i sexet men skulle antagligen mörda varandra om vi fick ihop det.:)

hmm, vill oxå ha en KK....
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vet inte om det gills med ett ex som KK?

Men faktum är att jag och min fd man är bättre vänner nu, än när vi var gifta. Vi brukar träffas emellanåt... Är det någon, förutom jag, som är glad att jag är medlem på ona, så är det han;)[^]

Jag har verkligen lärt mig att släppa loss här, och det får han också glädje av mellan varven. Så man kanske kan säga att vi är KK nu för tiden? Ordet är ju ganska nytt och fanns inte när jag var ung någon gång 1800-kallt[}:)]

Men våra möten fungerar toppenbra eftersom vi känner varandra så väl!
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Ska kanske tillägga att jag inte planerar att skaffa mig en KK, det var bara ett samtalsämne som kom upp...! ;)

Har ju redan en go sambo..! :)
 

palle

Medlem
Kön
Man
Så länge man inte känner något stort behov av ett seriöst förshållande så är ett KK-förhållande helt perfekt! Man har tillgång till relativt regelbunden sex och man är inte låst på något sätt.
Det är lite som att äta kakan och samtidigt ha den kvar. :)
Skulle det dyka upp något bra tillfälle med en annan tjej så måste man ju inte låta bli...
Samtidigt så har ju hon all rätt att knulla med andra killar, och det har jag inget problem med.

Jag trivs bra med mitt KK-förhållande och vill inte ändra på något. Samtidigt vet jag ju att det kommer att ta slut förr eller senare, men det är liksom inget problem. Det är bara att passa på att njuta.... :p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Skulle det dyka upp något bra tillfälle med en annan tjej så måste man ju inte låta bli...
Samtidigt så har ju hon all rätt att knulla med andra killar, och det har jag inget problem med.

Säger bara WORD. Vi måste sluta begränsa oss, jag tror det kväver oss
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Som det ser ut nu så funkar det alldeles utmärkt - även om jag kallar honom för lekkamrat istället för KK eftersom vi inte är kompisar i den bemärkelsen - vi ses bara för att ha sex och inget annat.

Det är enkelt och okomplicerat, vi vet båda två vad den andre vill ha av oss, det finns inga förutfattade meningar, inget behov av att vara "till lags" och ingen oro för att något ska vara fel eller sjukt och påverka resten av förhållandet - eftersom det inte finns!

Inser att det kan låta kallt men - det är perfekt att ha nån att bara leka med rent fysiskt!
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
KK funkar inte. Säg inte emot.

Älskare/älskarinna kan funka. Om båda är lika upptagna.

Lika villkor, samma status är förutsättningen. Punkt slut. Annars leder det till komplikationer.
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
KK funkar inte. Säg inte emot.

Älskare/älskarinna kan funka. Om båda är lika upptagna.

Lika villkor, samma status är förutsättningen. Punkt slut. Annars leder det till komplikationer.

Jag skulle aldrig komma på tanken att säga emot...[B)]:cool:

Men jag trodde att man hade samma status och samma villkor om man var KK?

Säg gärna emot - om jag har fel[}:)];)
 

Laifen

Medlem
Kön
Man
Jag vill oxå ha en lekkamrat eller KK.. Men är för blyg.;)
Vem vill inte uppleva kel o smek,, o inte bara från sej själv då ( vilket oxå är skönt)..
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
Att ha en kk, funkar alldeles utmärkt. Har haft flera stycken i mitt liv. Nu har jag en sedan 1 år. Enbart sex. Inget annat. Hon är gift och bor i närheten. Hon kommer, vi går in i sovrummet. Sedan knullar vi efter ett förspel, på en halvtimme. Efter 1 timme går hon hem. Vi är nöjda.:p Ett sms, borta, bara. Har även haft ogifta kk. Visst funkar det. Inga problem. Det är ju sex och vänskap, det handlar om. Så länge det är på lika vilkor, så funkar det.:)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jo, tänker säga emot. Varför skulle inte kk fungera. Det funkar utmärkt för mig och en massa människor idag. Varför skulle att vara älskare motsätta kk-relationer? Om jag som singel har en kk-relation med en tjej med sambo eller pojkvän/flickvän, varför skulle det leda till komplikationer i högre utsträckning än om jag också hade partner?

KK funkar inte. Säg inte emot.

Älskare/älskarinna kan funka. Om båda är lika upptagna.

Lika villkor, samma status är förutsättningen. Punkt slut. Annars leder det till komplikationer.
 
Toppen