Klädpoker och runkning

U.N.Owen

Medlem
Kön
Man
Ett spännande minne jag har från min högstadietid var en klassresa i åttan. Vi var ett gäng på 4 killlar och tre tjejer som efter några öl blev sugna på klädpoker. Efter en stunds spel var vi några som var hyfsat avklädda. En av tjejerna var nästan helt naken. Det var svårt att hålla styr på kukarna för oss grabbar. Anblicken av de perfekta, toppiga små tonårsbrösten som guppade upp och ner blev för mycket. Kukarna stod som fjädrar i våra kalsonger.

Att vi hade stånd undgick ingen och den korta inledande skammen (och tjejernas fnitter) förbyttes mot en mer avslappnad inställning. En av killarna drog det kortaste strået och kallingana åkte av i en runda. Lite röd i ansiktet med ett praktfullt stånd gjorde han sig beredd att lämna spelet då en av tjejerna (väldigt påklädd, duktig på poker) helt rättframt föreslog att han "- Väl kunde satsa en avrunkning av sig själv inför alla andra om han ville fortsätta att vara med". Den ultimata insatsen tyckte väl vi killar men vi krävde motsvarande insats av tjejerna vilket de faktiskt utan att blinka godtog.

Jag minns att killen tvekade men grabbarnas (och de tre tjejernas) påhejande och grupptryck (tillsammans med några öl till) gjorde att han gick med på det. Vi satt alla i en ring under spelet. Två toplessa tjejer, en nästan helt påklädd tjej, tre halvnakna killar med kraftiga" kalsongstånd" och en helt naken kille med om möjligt ännu kraftigare stånd. Ollonet tittade fam men han vågade inte röra sin kuk för att dra fram förhuden. Jag minns ögonen på tjejerna som hade svårt att släppa blickarna från hans svällande organ och blåanlöpta ollon (vi killar tittade ganska mycket också, inte bara på tonårsbrösten).

Givetvis förlorade killen. En stunds förskräckt tystnad följde innan den påklädda tjejen tog kommandot och krävde in sin vinst. Vi avbröt kort spelet och alla satt och tittade medan killen ganska så besvärat och tveksamt började att runka. Han tittade frågande på oss men vi tyckte väl att han kunde stå för sitt ord. Alla satt vi sedan helt tysta. Efter en stund släppte nervositetetn hos killen och han började njuta mer och mer. Runket blev kraftigt och ordentligt. Jag mins att han satt bredbent på golvet med alla framför sig. Ganska oblyg runkstil men den fungerade. Det tog ganska lång tid. De barbröstade tjejerna fnittrade lätt några gånger, kanske av nervositet. De små brösten med de uppnosiga små bröstvårtorna gungade styvt i takt med fnittret. Jag minns att jag önskade att jag hade fått runka också men det blev det inget med.

Plötsligt ryckte killen till och sprutade ner sig själv riktigt ordentligt. Han gjorde ett grundligt jobb och säden flödade ut. Första sprutet i hans eget ansikte, resten över bröstet och magen. Det måste ha varit riktigt skönt. Efteråt skämdes han som en hund. Helt nerdränkt av sin egen sperma visste han inte vart han skulle ta vägen. Den påklädda tjejen var rådig och fixade snabbt en handduk så att han kunde torka sig och skyla sig hjälpligt. Våra praktstånd slaknade ganska snabbt. Vi svor alla dyrt och heligt på att aldrig nämna incidenten och namnge deltagarna för någon, något som faktiskt höll högstadiet ut. Av någon anledning så blev det inga mer klädpokerspel. Det var häftigt medans det varade men efteråt kände vi nog oss alla lite "konstiga". Det blev dock ett minne för livet.
 

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Som sagt, säkert pinsamt när det var över, men väldigt spännande när det skedde.

Önskar själv att jag varit med om lite fler one-off grejer i min ungdom ;p
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Som sagt, säkert pinsamt när det var över, men väldigt spännande när det skedde.

Önskar själv att jag varit med om lite fler one-off grejer i min ungdom ;p

Det är aldrig för sent att skaffa sej minnen, du kan tänka på dom på ålderdomshemmer och berätta för polarna där :p
 
Toppen