Kladdigt eller torrt?

G

Göran67

Gäst
Vad säger ni, Kladdigt eller torrt... Vad föredras vid smekningar och onani?
Babyolja eller riktigt glidmedel? Massageolja eller "egna safter"?
Värme/Kyla?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kladdigt av egna safter, föredrar jag ;):p:p

Varmt hellre än kallt! Men å andra sidan har jag inte provat is...
 
G

Göran67

Gäst
Kladdigt av egna safter, föredrar jag ;):p:p

Varmt hellre än kallt! Men å andra sidan har jag inte provat is...

Föredrar själv babyolja eller glidmedel för att njuta max...

Varmt/kallt har jag bara provat tillsammans med nån... inte på egen hand.:):p
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Kladdigt och varmt!
Tyvärrr blir det för varmt med bastun, men är klart hetare i värme än kyla.
 

vitaminman

Medlem
Kön
Man
kladdigt eller kanske snarare skönt glidande... finns ju härlig silikonbaserad olja som är underbar att använda :p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
gillar kladd...massor.att ta extra hjälp av glidmedel är ju helt OK

saliv kan ju tillföras om inget annat finns i närheten..hehe

värme...inget kallt där nere..:eek:
is på bröstvårtorna kan tänkas:p
 

vitaminman

Medlem
Kön
Man
vad gäller värme eller kyla så är det värme för mig... dock helst kroppsvärme.. och saliv funkar på mig också :)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Nu är jag omskuren men det ska vara massa massa skönt silkonglidmedel som vartefter blandar ut sig med minst lika smetig försats... eh japp, det är skönt :)
Använder pumpflaskor med liquidSilk som glid
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Babyolja har vi gott om hemma så det används flitigt. Älskar att olja in sambons kuk innan jag runkar den. Han älskar det med och det hörs verkligen! GRRRRR!

Egna safter har jag gooooooott om så för min del behövs aldrig nått extra smörjmedel ;)

Av varmt eller kallt väljer jag lätt varmt i alla kategorier! Att frysa funkar inte alls för mig tillsammans med sex.
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
KLADDIGT!! Det brukar rinna mycket försats ur mig, men smörjer mig gärna med gildmedel också det är ju sååååå skönt.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Vill gärna att det skall vara lite kladdigt..... olja är helt kanon.... kombinerat med en tight kukring kommer det massor av förstats också..... går inte att skilja på vilket som är vilket.... Men jag sprutar duktigt.... / I
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Apotekets glidmedel "Klick" fungerar perfekt för mig...en liten klick på ollonet o lite i handen / om man ska onna/ ...men det är kanonskönt också vid knull specellt om fittan är lite trång o inte riktigt fuktig..
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Varmt ska det vara!
Älskar silicon-baserat glid, eftersom det varar länge länge och alstrar lagom värme utan att kännas klibbigt och jobbigt.

Vi använder babyolja ofta, men jag avskyr den där parfymstanken.
Annars funkar försats bra. Vi läcker ganska mycket båda två.
 
R

Rollo1

Gäst
Varmt är att föredra. Likaså silikonbaserat glid som efter en stund rikligt beblandas med försats :D
 
Toppen