Klubbhuset.

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag vaknade med ett ryck, något kändes fel. Det tog en sekund innan jag lyckades lokalisera mig, i klubblokalens sovrum. Jag låg precis som jag hade somnat, lite på sidan med benen isär. Han försökte komma in i mig, han var lite fumlig och gled runt utan att träffa.
Jag försökte titta lite i smyg, om jag kunde se vem det var. Han gled in i mig och började knulla. Jag kände igen honom rätt lätt, det var presidenten. Han hade knullat tills han inte orkade mer, men utan att kunna komma. När han gav upp var vi båda helt slut, jag somnade i samma ställning som han knullade i sist, och vaknade nu likadant. Jag var öm, han var inte så stor men kändes rejält ändå. Exakt hur många det var är jag inte säker på, men fyra eller fem hade det varit på kvällen. Jag var med ute på festen ganska länge och hann dricka en del. Sedan fick jag följa med den första tillbaka till sovrummen. De kom lite efter hand, och ibland hade det varit två eller tre samtidigt.

Han knullar på och nu hör jag folk i korridoren utanför. Det knackar på dörren, jag vänder mig instinktivt upp för att titta mot dörren men han trycker ner mig i sängen igen. Han svarar nåt på dörrknackningen och någon kommer in i rummet. Han knullar mig fortfarande i lugn takt och pratar samtidigt med någon, jag hör bara lite av konversationen, flera pratar samtidigt. De ska i alla fall åka strax och de måste bli klara. Presidenten säger att han bara ska knulla klart, sen är han redo. De andra går iväg, men någon dröjer sig kvar. Han frågar lite försynt presidenten om han får låna mig när han är klar. Han knullade fortfarande i jämn hård takt och ökade lite efter hand. Jag kände inte igen rösten, det var nog ingen från klubben.

Jag hörde inget svar, men dörren stängdes och jag hörde att han var kvar i rummet. Efter en stund vände han upp ansiktet på mig, han satt på knä med kuken vid mitt ansikte. Ollonet var framdraget, det var maffigt. Han hade halvstånd när jag tog den i munnen. Jag började suga och han växte snabbt i min mun. Presidenten började nog närma sig, det var hårdare tag nu. Jag försökte suga men han höll i mitt huvud. Han ryckte till och jag kände första sprutet. Han hade verkligen kommit på under en halv minut. Jag var inte alls beredd men lyckades få undan munnen ganska fort, annars hade jag nog drunknat. Jag tyckte jag fick ganska mycket i munnen, men det var ändå sperma överallt. Jag märkte knappt när han hade knullat klart. Jag låg kvar i precis samma ställning fortfarande. Denna gången hade han kommit i alla fall, jag kände hur det rann ur mig ...
 
Toppen