knarreli-dunk-dunk

pluggarn

Medlem
Kön
Man
I ungdomens utforskande dagar så hade jag turen att va tillsammans med en sexglad tjej. Vi upptäckte en massa kul saker med varandra och allt som oftast älskade vi att avsluta med ett riktigt råknull. Vi var ju unga och bodde hemma hos föräldrar så det var ju nå'ngång hos henne och nå'ngång hos mig.
Efter att jag kommit hem från skolan efter en hetsig natt hos mig, så upptäcker jag att sängen står utdragen några decimeter från väggen. Undrar vad detta ska betyda?? Senare mot kvällen frågar jag helt oskyldigt mina föräldrar om dom gjort nå't i mitt rum?
"Ja, vi spännde skruvarna i din säng, den gnisslade så mycket...."[:0]

mera kärlek
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
ja, daniel_q, det tror jag.... not. Tillräckligt genant att dom hört oss alla kvällar-nätter-mornar... :oops:

mera kärlek
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Jo, det händer att sängbotten rasar! Hände en gång, att träribborna sprack i sängbotten, o "HON"var barnflicka i ett finare hem!!!!!Då..
Madrassen hängde ner i golvet, när "HON" avslutaaade sin sesjor hos familjen sträckte madrasen stenhårt på militäriskt vis, en "falsk fasad"..........!!!!!!??????
Nästa barnflicka som hamnade i sängen första natten, o hamnade med rumpan i golvet, skulle med stor glädje viljat sett!!!!!!!?????::::
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Jag och min pojkvän låg hemma hos mig en dag och blev lite mysiga. Det slutade självklart med sex, men mitt under samlaget så får jag ett sms. Det är från mamma och det står: "Väggarna är tunna och din lillasyster har stora öron!" Oops!:oops:

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
Det har varit nära att jag har blivit upptäckt med runka på grund av sängen!

Är det någon annan här som har blivit upptäckt av på grund av sängen?




runka är gött
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Vet e katten om vi blev upptäckta jag o tjejen, men väggarna e tunna i hyreshus, och vi var bara tvungna att testa nya sängen. Moster o hennes man plus mina päron var i vardagsrummet, på andra sidan av den tunna väggen, o jag o tjejen försökte vara så tysta det gick. Tja, jag tror de hörde det, om inte det så märktes det sen på oss. Jag e ju så jävla lång så all blod hade nog inte åkt ut därnerifrån och jag höll på o gå rakt in i hyllan.

Det va det d :D
 
Toppen