Knipa sig till orgasm??

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Pratade med en tjejkompis om detta (förövrigt samma som jag pratade med om hur det är att vara KK, vi verkar ha samma intresse! :D) och hon påstod att hon inte behövde varken en stav eller fingrar för att få en orgasm. Hon kunde få det bara genom att knipa!
Jag vet att hon har extremt bra koll på sin kropp efter år av yoga och bodybalance men går det verkligen??

Har läst om tjejer här på forumet som kan knipa sig plaskvåta men att kunna få en orgasm på detta viset måste väl ändå vara en dröm för alla tjejer??

Så kom igen nu töser, give me some answers..! :) :love: ;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
det har hänt att jag lyckats med det..men det kanske är 2 gånger på alla år;)
kniper..fokuserar..mm
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Mmmm... det låter väldigt sköönt;) Men jag har aldrig lyckats... har inte tränat så mycket heller.... men har inte så bra kontroll på kroppen... så jag kan inte hålla fingrarna i styr när det pockar på.......
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Det är visst möjligt för oss killar också. Jag har varit väldigt nära några gånger, men inte nått riktigt fram. Men jäkligt skönt fram tills dess. Det gäller att hitta de små musklerna som klämmer på prostatan. Om man tränar upp dom och koncentrerar sig kan det gå...
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är visst möjligt för oss killar också. Jag har varit väldigt nära några gånger, men inte nått riktigt fram. Men jäkligt skönt fram tills dess. Det gäller att hitta de små musklerna som klämmer på prostatan. Om man tränar upp dom och koncentrerar sig kan det gå...

Ja, det stämmer. Och när man har fått kontroll på dessa muskler, då kan man dessutomn kotrollera ejakulationen!
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Pratade med en tjejkompis om detta (förövrigt samma som jag pratade med om hur det är att vara KK, vi verkar ha samma intresse! :D) och hon påstod att hon inte behövde varken en stav eller fingrar för att få en orgasm. Hon kunde få det bara genom att knipa!
Jag vet att hon har extremt bra koll på sin kropp efter år av yoga och bodybalance men går det verkligen??

Har läst om tjejer här på forumet som kan knipa sig plaskvåta men att kunna få en orgasm på detta viset måste väl ändå vara en dröm för alla tjejer??

Så kom igen nu töser, give me some answers..! :) :love: ;)

Tja ;)

Jag har lyckats knipa mig plaskvåt och kommit gaaanska nära orgasm, men jag blir alltid så jävla ivrig när det närmar sig att jag kniper som fan ju närmare jag kommer och tillslut kommer jag av mig och sätter igång med fingrarna eller vad jag nu har i närheten istället! ;) Inget jag direkt lider av för faaan vad härligt det är att "bara" knipa sig framåt sådär!

Däremot har jag kommit i sömnen och där är jag 99% säker på att jag knipit (heter det verkligen så?!) mig fram till orgasmen! Vaknar alltid halvt nåra sekunder innan jag kommer av att jag ligger och kniper som fan och precis när jag kommer vaknar jag på riktigt och GOSH, kan man vakna på ett bättre sätt?! :D
 

yepyes

Ny medlem
Kön
Kvinna
HöH, Det går inte när jag kniper, men har någon några råd för hur man kan få orgasm om o om igen utan att knipa??:oops::D:cool:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Som jag har tränat - sedan jag fick reda på att åsa kunde sitta på möten och knipa sig till orgasm - är sååå avundsjuk - men jag har inte lyckats hittills.

Jag kan bli riktigt kåt, men så långt som till orgasm klarar jag inte. Kommer inte över gränsen så att säga.

Men jag är inte den som ger mig i första taget;) Övning ger färdighet:p
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Det stämmer att jag, vid ett par tillfällen, knipit fram en lite orgasm på ett sammanträde.:oops: Det är dock ingen vana jag har!!

Jag började med knipövningarna efter tips från en väninna som är läkare och anledningen var egentligen rädsla för inkontinens - jag är ju +50. Jag följde hennes råd och knep med bäckenbotten, sträckte på benen, samtidigt och växelvis och en dag så hände det- jag fick orgasm och det ledde till att jag fortsatte att öva flitigt så nu kan jag om allt annat stämmer knipa fram en lorgasm utan allt för stor omfattning!

Öva på!!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det stämmer att jag, vid ett par tillfällen, knipit fram en lite orgasm på ett sammanträde.:oops: Det är dock ingen vana jag har!!

Jag började med knipövningarna efter tips från en väninna som är läkare och anledningen var egentligen rädsla för inkontinens - jag är ju +50. Jag följde hennes råd och knep med bäckenbotten, sträckte på benen, samtidigt och växelvis och en dag så hände det- jag fick orgasm och det ledde till att jag fortsatte att öva flitigt så nu kan jag om allt annat stämmer knipa fram en lorgasm utan allt för stor omfattning!

Öva på!!

Jag övar;) Mycket, ofta och gärna:p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Visst är det möjligt!

Lyckades med "konststycket" ofta förut när jag var "ungkarl" *L*
Var ofta hemma hos en kompis och hans tjej och det hände att vi kollade på porrfilm tillsammans... Efter en stunds tittande var jag så kåt att jag med omväxlande knipövningar framkallade en underbar orgasm :oops: och detta förhoppningsvis utan att de andra i rummet märkte nått men jag var tvungen att direkt efteråt uppsöka en toa och ta rätt på "eländet" i kallingarna innan hela byxan blev våt *L* Så visst funkar det på killar med...
 
Toppen