knulla på arbetstid

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.
Jag har knullat på jobbet innan jag gifte mig så det är ganska länge sedan men kan väl dela med mig lite. Jag har knullat kolleger både på konferenser och på kontoret. Lite olika platser när det var på kontoret (toaletten, mitt kontorsrum och förrådet). En gång sög hon av mig i fikarummet när det bara var vi som jobbade över.

Jag har aldrig åkt fast men det var väl känt att vi hade ihop det just då. Om båda har varit införstådda med det hela är det väl inte troligt att man blir avskedad men man vet ju aldrig. Beror väl på företagets värderingar (eller heter det värdegrund idag).

Vem knullar mest? Hantverkare jobbar ganska ofta för sig själv men kan väl kanske få till det med någon ensam kund. Kontorsanställda har nog bättre möjligheter med kolleger än kunder tror jag.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har jobbar natt på ett vårdboende, vi var två personal som hade vaken natt. Jobbade ett tag med en 25-årig ung sjukskötersketjej, jag var då strax över 30. Båda var singlar. Mellan 02-04 var det nästan alltid lugnt om alla boenden mådde bra. Hände ett flertal gånger att vi hamnade i förrådet på avdelningen och gjorde diverse saker. Ofta avsugningar och oralsex, men jag fick även knulla henne några gånger.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har jobbar natt på ett vårdboende, vi var två personal som hade vaken natt. Jobbade ett tag med en 25-årig ung sjukskötersketjej, jag var då strax över 30. Båda var singlar. Mellan 02-04 var det nästan alltid lugnt om alla boenden mådde bra. Hände ett flertal gånger att vi hamnade i förrådet på avdelningen och gjorde diverse saker. Ofta avsugningar och oralsex, men jag fick även knulla henne några gånger.

Jag har knullat en äldre kvinna på mitt jobb på lunchrasten, vi har en toa som ligger lite avsides som vi brukar använda.
Hon är gift så det gör det hela mer spännande :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänker att så länge båda gör sina jobb, så ska det väl inte spela någon roll om det blir någon snabbis på toan eller i linneförådet.

I vårt fall hade vi ju larm i fall något hände ute på avdelningen. Var därför vi körde mest oralt också, lättare att avbryta om det larmade.
 
Toppen