Knulla sig smal?

Skutt

Medlem
Kön
Man
Vilken spännande idé. Boston tea party (Fredrik & Filip) testar olika sätt att knulla för att se om man kan bli i bättre form...

Fan vad roligt. :D Ska bli spännande att se vad de kommer fram till...

Möjligtvis är tråden på fel ställe, me strunt samma!
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Bra att veta...

Man måste knulla ungefär en timme för att göra av med en bigmac. En avsugning är lika ansträngande för en man som att ta en dusch, och att diska för en kvinna.

Men det är i alla fall trevligare med en avsugning än att diska. Fast man bör nog duscha innnan. Oj, vad jobbigt det blir... ;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Bra att veta...

Man måste knulla ungefär en timme för att göra av med en bigmac. En avsugning är lika ansträngande för en man som att ta en dusch, och att diska för en kvinna.

Men det är i alla fall trevligare med en avsugning än att diska. Fast man bör nog duscha innnan. Oj, vad jobbigt det blir... ;)

suger hellre än att diska ju;):p
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Bra att veta...

Man måste knulla ungefär en timme för att göra av med en bigmac. En avsugning är lika ansträngande för en man som att ta en dusch, och att diska för en kvinna.

Men det är i alla fall trevligare med en avsugning än att diska. Fast man bör nog duscha innnan. Oj, vad jobbigt det blir... ;)

suger hellre än att diska ju;):p

Det är lugnt. Jag har diskmaskin...
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Bra att veta...

Man måste knulla ungefär en timme för att göra av med en bigmac. En avsugning är lika ansträngande för en man som att ta en dusch, och att diska för en kvinna.

Men det är i alla fall trevligare med en avsugning än att diska. Fast man bör nog duscha innnan. Oj, vad jobbigt det blir... ;)

suger hellre än att diska ju;):p

Det är lugnt. Jag har diskmaskin...

ojojojoj va trevligt då...ler
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det var 'skrämmande' siffror de la fram
mannen gör av med merparten av kalorierna...
jämställdhet

jag sa till frugan att hon får jobba lite mer hädanefter... hehe

1h hårdknulla för att göra av med en big mac, jag äter aldrig big mac...Men att det genomsnittliga samlaget varade i typ f y r a minuter... det tar ca 20min att få igång en kvinna(?)

jag tycker vi slår ett slag för nya typer av motionsSex...

Spinningsex

Intervallsex

Styrkesex

Yogasex

Ljusterapisex

Maratonsex

Dessutom slår vi ett slag för att sex i n t e måste innebära penetration!
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Låter som man kan få ihop nån sjukamp eller nåt sånt. Vore kanske nåt att föreslå för olympiska kommitén. :)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
det var 'skrämmande' siffror de la fram
mannen gör av med merparten av kalorierna...
jämställdhet

jag sa till frugan att hon får jobba lite mer hädanefter... hehe

1h hårdknulla för att göra av med en big mac, jag äter aldrig big mac...Men att det genomsnittliga samlaget varade i typ f y r a minuter... det tar ca 20min att få igång en kvinna(?)

jag tycker vi slår ett slag för nya typer av motionsSex...

Spinningsex

Intervallsex

Styrkesex

Yogasex

Ljusterapisex

Maratonsex

Dessutom slår vi ett slag för att sex i n t e måste innebära penetration!


Men hur skall man kunna ha ljusterapisex utan pentetration[:0];):cool::love:


Skämt åsido! Berätta för mig hur man skall göra när man har spinningsex... Man kan ju gnida sig på sadeln förtås:p:cool:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hehe, tänkte att ni skulle bli lite nyfikna..

spinningsex, högt tempo, olika pulsläge, minst 45 min högst 1h

olika bas-ställningar, men hårt svettigt... som ett spinningpass, fast utan cykel, fast med partner

nån som "gissar" på intervallsex? haha
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm, intervallsex... ja, men det måste ju vara som intervallträning de, man jobbar några minuter hårt som f*n, sen vilar man några minuter. Så då är ju frågan vad som är vila och vad som är jobbet...
Oh, om penetrationen är jobbet, då kan man köra olika ställningar och sen typ slicka eller suga som vila... Har jag gjort en hyfsad gissning? ;):oops:
Eller får jag smisk pga min dåliga fantasi? :unsure:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hmm, intervallsex... ja, men det måste ju vara som intervallträning de, man jobbar några minuter hårt som f*n, sen vilar man några minuter. Så då är ju frågan vad som är vila och vad som är jobbet...
Oh, om penetrationen är jobbet, då kan man köra olika ställningar och sen typ slicka eller suga som vila... Har jag gjort en hyfsad gissning? ;):oops:
Eller får jag smisk pga min dåliga fantasi? :unsure:

det låter som en väldigt bra gissning...

uppvärmning med mycket kyssar & smek
sen kör man intervall, olika ställningar
typ missionären lr bakifrån som r jobbigt för killen sen r det tjejen tur med mycket ridställningar & omvänd missionär, man kör hårt medans den andra vilar..

sen kör man lite skön munsex för att tappa lagom mycket puls för att sedan gå på ett intervallpass till, se ovan..

tre intervallpass med mellanliggande nervarvning, sen avslutas det hela med lugn mys & avslappning...

då får ingen smisk, jag ger bara smisk till kvinnor som verkligen uttryckligen förtjänar det...
 

Hornyguy2004

Medlem
Kön
Man
Jag är villig (för vetenskapens skull så klart) att offra mig och ligga runder med lite tjejr här på forumet för att ta reda på det, några frivilliga? :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm, intervallsex... ja, men det måste ju vara som intervallträning de, man jobbar några minuter hårt som f*n, sen vilar man några minuter. Så då är ju frågan vad som är vila och vad som är jobbet...
Oh, om penetrationen är jobbet, då kan man köra olika ställningar och sen typ slicka eller suga som vila... Har jag gjort en hyfsad gissning? ;):oops:
Eller får jag smisk pga min dåliga fantasi? :unsure:

det låter som en väldigt bra gissning...

uppvärmning med mycket kyssar & smek
sen kör man intervall, olika ställningar
typ missionären lr bakifrån som r jobbigt för killen sen r det tjejen tur med mycket ridställningar & omvänd missionär, man kör hårt medans den andra vilar..

sen kör man lite skön munsex för att tappa lagom mycket puls för att sedan gå på ett intervallpass till, se ovan..

tre intervallpass med mellanliggande nervarvning, sen avslutas det hela med lugn mys & avslappning...

då får ingen smisk, jag ger bara smisk till kvinnor som verkligen uttryckligen förtjänar det...

Jaaaa! ingen smisk för mig [^]
Vilken tur att jag är en sån snäll flicka som inte behöver få sin rumpa rödrosig av smisk. ;)
Men intervallsexet gillar jag. :D
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Har knullat som djur i helgen. Har nog förbränt en hel del kalorier, och fått lite lätt träningsverk i magen. Så det verkar som att man kan få lite träning av sex.

Kanske det kan vara en ny sorts pass att ta in på Friskis & Svettis. :D
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Har knullat som djur i helgen. Har nog förbränt en hel del kalorier, och fått lite lätt träningsverk i magen. Så det verkar som att man kan få lite träning av sex.

Kanske det kan vara en ny sorts pass att ta in på Friskis & Svettis. :D

jaa lät ju toppen...behöver du en partner??;):p
 
Toppen