Knullade brorsans flickvän

Heha7

Ny medlem
Kön
Man
En dag så var jag,brorsan och hans flickvän ensamma i huset. Brorsan skulle iväg och göra något i två timmar. Jag och hans flickän satt och tittade på TV. Jag har varit kär i denna råsexiga bruden i 3 år. Hon har naturligt stora bröst och en fin rumpa. Hon har string ofta på sig. Så jag har varit kåt på henne i tre år. I alla fall,så när vi satt på soffan tänkte jag lägga in en stöt. Jag smekte hennes lår lätt och från ingenstans så kysste hon mig. Hon sa ingenting och började smeka min pung. Vi började ta av oss lätt och hon sög av mig. Jag kunde inte fatta att det hände mig. Sen slickade jag henne i fittan. Vi gjorde missionären,men hade snabbt sex bak i från. Hon stönade mitt namn och jag sprutade sedan min sperma på hennes ansikte. Det var precis som en porrfilm,men sen tänkte jag på konsekvenserna och blev orolig. Hon gjorde aldrig slut med min broder och han vet ingenting. Jag var 15 då och hon 18. Vi pratar knappt efter det här.
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Mumma..jag kommer nog drömma om exakt det här scenariot inatt.(med den lilla skillnaden att jag helst tar din roll istället,
nej jag menar inte att jag vill byta ut bruden!)..ja du fattar :)
 

Heha7

Ny medlem
Kön
Man
detta skall ligga under noveller hade jag tänkt. Inget av detta är sant,tyvärr. kass novell förövrigt.
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by Heha7

detta skall ligga under noveller hade jag tänkt. Inget av detta är sant,tyvärr. kass novell förövrigt.

Fel, fel fel...ditt sista inlägg verkar vara 100% sanningsenligt.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Inte alls kass!! Tänk inte på det sättet - vänd på saken (och nu syftar jag inte på kuken) - Det är en härlig fantasi om ett knull du uppenbarligen gått och varit sugen på länge?! Så, upp med hakan! Och upp med kukarna grabbar!
 

B2B

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Heha7

En dag så var jag,brorsan och hans flickvän ensamma i huset. Brorsan skulle iväg och göra något i två timmar. Jag och hans flickän satt och tittade på TV. Jag har varit kär i denna råsexiga bruden i 3 år. Hon har naturligt stora bröst och en fin rumpa. Hon har string ofta på sig. Så jag har varit kåt på henne i tre år. I alla fall,så när vi satt på soffan tänkte jag lägga in en stöt. Jag smekte hennes lår lätt och från ingenstans så kysste hon mig. Hon sa ingenting och började smeka min pung. Vi började ta av oss lätt och hon sög av mig. Jag kunde inte fatta att det hände mig. Sen slickade jag henne i fittan. Vi gjorde missionären,men hade snabbt sex bak i från. Hon stönade mitt namn och jag sprutade sedan min sperma på hennes ansikte. Det var precis som en porrfilm,men sen tänkte jag på konsekvenserna och blev orolig. Hon gjorde aldrig slut med min broder och han vet ingenting. Jag var 15 då och hon 18. Vi pratar knappt efter det här.





Som om hon skulle ha sex med en 15-årig kille:p
Är säkert nån som går på det....

När jag gick på dagis hade jag sex med dagisfröken:D

Just do it ;)
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Och framförallt anar ni inte hur många unga tjejer som fullkomligt skriker efter sex med äldre män:). Fasen, man får till och med neka de som är FÖR unga, från typ 19 o nedåt.

Keep that foreskin moving
 

SOLO

Medlem
Utgår naturligtvis från att det är uppdiktat.
Hoppas verkligen det inte finns många så hänsynsløst osmakliga personer.
 
Toppen