Knullade så hårt...

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Att sängen dunka mot väggen och föräldrarna va i rummet under :D *Hade sex kvällstid med exet*

Vet inte om det kan räknas som pinsamt? Jag menar så länge de inte stod och tittade på är det ju inget märkvärdigt? Ens föräldrar förstår nog att man inte är en jungfru? ;)
 

andy833

Medlem
Kön
Man
tsss... jag har lyckats med konsttsycket att den svetsade rör-ramen (kromat á la 80-tal) brast så hela sängen rasade ihop...
- pappa tror du det här går att svetsa?:D
 

captendirty

Medlem
Kön
Man
duschknull hos mor å hennes gubbe.

Jag å tjejen var hemma hos min mor för att hälsa på och vi lånade duschen för att svalka oss. väl därinne så styvnade min kuk så fort jag såg min flickväns rakade fitta å började smeka hennes nakna kropp. hon ställde sig lutande mot ena väggen och jag började knulla henne hårt :p för att göra en lång historia kort så traskade vi ut och satte på oss kläder och slog oss ner i tv soffan där min mor och hennes gubbe satt. Värst vad ånga det var i badrummet då sa hon när hon passerade badrummet. hehe ja det är väl kåtånga sa morsans gubbe.

Jag satt tyst å låtsades inte höra medans min tjej bara skrattade!:oops:
 
G

Guest

Gäst
när ja va typ 17 hade ja sex med min dåvarande flickvän. hade sovit hos henne efter en fest. på morgonen sket vi i frukost.. plötsligt säger hennes morsa genom dörren "jävla ungar. knulla så att hela huset vaknar"... trodde ja skulle dö :unsure:
 

Pagge79

Ny medlem
Kön
Man
Hade actually duschknull med ett av mina ex länge sedan och hon förde ljud som fan, detta hände ungefär 23:00 på kvällen och vi trodde att alla sov...

Badrummet låg intill köket och när vi kom ut därifrån så satt hennes farsa där och åt smörgås, andades tungt och sade inte ett sk*t...
Försökte starta en diskussion men han var tydligen inte på humöret att diskutera...Fan va d va embarrasing altså....:unsure:
 
Toppen