knullat en tjej med en polare eller tittat på o runkat?

Dexter

Medlem
Kön
Man
Vaddå kollat på, vem skulle acceptera det?!:)
Ja jag har haf trekant men det var inget sexuellt mellan mig och min kompis eftersom vi är hetero. Sina kompisar ser man ju ändå nakna typ på gymmet och badhuset. Orka va pryd :)
 

mr_mp

Ny medlem
Kön
Man
Inte gjord någe åsnt, men skulle gärna vilja. Skulle räcka med att titta på å runka.. Väntar på inbjudan:D
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Har tyvärr inte gjort det. Men var ihop med en tjej en gång, vilken jag frågade om hon hade lust att min kusin (kille) kunde få vara med någon gång. Hon var villig till detta, men det blev tyvärr ite av.:(
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag har lnullat en kompis tjej o sen ville hon se honnom få kuk i röven.
Det var jäkligt nice.
:p
Hoppas det händer mig också! En tjej som hetsar sina sexpartners att gå längre och längre med varandra tills alla knullar på alla tänkbara sätt måste vara den ultimata sexupplevelsen.
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
Vaddå kollat på, vem skulle acceptera det?!:)
Ja jag har haf trekant men det var inget sexuellt mellan mig och min kompis eftersom vi är hetero. Sina kompisar ser man ju ändå nakna typ på gymmet och badhuset. Orka va pryd :)

Men dom flesta e ju pryda å tråkiga å e rädda för å ens se en kuk eller ens råka komma åt, please vem fan bryr sej? bra dom som e fega å tråkiga.
Vet at ja har vart nära på trekant med kill kompisar å så, men då har dom banagt för inte vågat visa kuken elelr nåt annat töntigt.
Så många e pryda tyvärr fast dom säger att dom inte e de.
 
Toppen