Knullat med publik!!

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Det här hände i helgen, kom hem efter krogen med tjejen min och en polare till oss. Efter att vi fikat lite gick vi och la oss polaren fick ta soffan i vardagsrummet. Till saken hör att det inte finns någon dörr till vårat sovrum och vi var kåt efter kvällens övningar så jag täckte att det spelar ingen roll om polaren är där ute.

Så vi började knulla och jag kollade ut mot rummet där ser jag i ljuset från tv:n att polaren runkar för fullt, han ligger och kollar när vi knullar det var otroligt tändande så vi vände och jag tog tjejen bakifrån såg jag när han runkade tillsammans med oss.

Är det några fler som knullat med publik??
 
G

Guest

Gäst
Jodå, ett antal gånger! Bästa minnet var när vi var ute med motorcyklarna ett gäng på 10 pers. och badade näck på natten efter ett antal öl och tillbringade några timmar nakna tillsammans. Vi sängdags tyckte de vi delade tält med att vi kunde sticka nån annanstans och knulla eftersom de ville sova.Vi gick ut till lägerelden och fortsatte. De killar som inte hade sällskap var ivrig publik! 2 stycken låg i tältöppningarna och kollade och en var fram och tittade lite närmare när hon red mig vid elden! Det slutade med att ett annat par också kom ut och knullade vid lägerelden. det är ett av mina bästa minnen eftersom det var en av de första gångerna för mig.! Knullade 6 gånger samma dygn då, första gången med den tjejen,sen var vi ihop i 12 år! (Har till och med kort från tillfället som jag brukar plocka fram ibland).
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jodå, ett antal gånger! Bästa minnet var när vi var ute med motorcyklarna ett gäng på 10 pers. och badade näck på natten efter ett antal öl och tillbringade några timmar nakna tillsammans. Vi sängdags tyckte de vi delade tält med att vi kunde sticka nån annanstans och knulla eftersom de ville sova.Vi gick ut till lägerelden och fortsatte. De killar som inte hade sällskap var ivrig publik! 2 stycken låg i tältöppningarna och kollade och en var fram och tittade lite närmare när hon red mig vid elden! Det slutade med att ett annat par också kom ut och knullade vid lägerelden. det är ett av mina bästa minnen eftersom det var en av de första gångerna för mig.! Knullade 6 gånger samma dygn då, första gången med den tjejen,sen var vi ihop i 12 år! (Har till och med kort från tillfället som jag brukar plocka fram ibland).

Ja det lät ju som trevligt framför allt, när ni fick med det andra paret det hade varit tändande att ha sex med fler på samtidigt...
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Klart man har, bland annat i en taxi och i en bastu på ett gym. I bastun var det 3 killar som såg på och runkade, underbart!
 

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Ja, har hänt en gång, på liknande sätt som polar. Jag fick med mig en tjej från krogen till en efterfest. När de alla förutom jag och tjejen och han som bodde där (en nära polare) satt vi fortfarande kvar i vardagsrummet och smådrack. Tjejen och jag började fingra på varandra och kyssas, polaren verkade inte bry sig så vi fortsatte. Till slut tog kåtheten över och hon började suga av mig, sedan fortsatte det i en full sexakt medan polaren satt i sin fåtölj och kollade på, såsmåningom tog kåteheten över honom också och han drog fram ballen och runkade. Det var så jävla upphetsande, något som tjejen också måste tyckt för hon lät mig ta hennes analoskuld. :)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
tips, ha inte sex i överslafen på våningssäng för den som ligger nedanför både hör och känner vad som händer. Vi blev ganska skraja när min kompis vädjade om att få sova men han fivk vänta ett tag till....:)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har inte haft publik men jag var däremot publik en gång. Var på en fest hos en kompis. Det var riktigt kul och helt plötsligt märker man hur vissa av kompisarna smyger iväg till mammans sovrum. Hon var självklart inte hemma men genom springan i dörren kunde man se hur en killkompis till mig höll på att trycka en tjej på sängen. Det var roligt. Men de var ingen som runka. Har däremot dragit en och annan tarzan till minnet dock. :p

En annan gång så bevittna jag inte akten men hörde den tydligt. Var hemma hos en kompis när han och hans nya tjej gick in på toan som låg vägg i vägg med hans rum. Jag och min bästa kompis satt kvar och kände oss övergivna så vi tänkte att vi skulle jävlas med honom och gick in på hans dator och börja kolla på hans porr. Men vi våga självklart inte ha ljus (vi var väl 15 år). Men då börjar vi helt plötsligt höra dom stöna och hålla på ifrån rummet brödvid... vi bara kolla på varandra och satte oss lite med isär... sen gled händerna ner och in innanför byxorna... runka gjorde vi men båda väldigt diskret och utan att komma nån av oss... tror jag. :oops:
 

indigo85

Medlem
Kön
Man
hehe jag har knullat med jättepublik:(
Jag och min flicka (ex) var ute och åkte bil, vi var på väg ner till skåne och låg på motorvägen och sega. Sen började hon kåtsnacka och började smeka på mina mysbyxor. sen drog hon upp kuken och började suga den. Bara för detta blev vi tvugna att svänga av motorvägen så vi kunde fortsätta och vi valde en tom parkering för att ingen skulle se oss. Sen knullade vi vilt i bilen och kollade hela tiden så att ingen skulle se oss. Och jag lovar, det var allt möjligt, bakifrån, slick, sug, pull, sprut. ja ni vet ju hur det går till. Sen när kläderna satt som dom skulle igen såg vi att byggnaden som vi parkerat brevid, hade flera våningar var av den våning tre hade helt inglasade sidor och ett tiotal sommarjobbare som stog och njöt av våran lilla akt.....

Lite skämmigt fast vi garva åt de i flera mil efter:p
 
Toppen