Knullgummi, vilken kondom är er favorit?

andersredna

Medlem
Kön
Man
Har just blivigt singel igen. Och börjat pröva kondomer. Men vad de är obekväma. Jag har inget klumpigt monster utan lagoma 16 cm och inte så tjock men ganska rak.
Men de jag provat har känts för små.

Fick några gratis ex av några som hette KUNGFU. Dom var hyfsade. Men kan man lita på gratis skydd.
vilka kodisar är era favoriter och varför är just dom bra.

Inget skryt, tack ska ni ha!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Har inte testat själv men en kompis sa att rfsu easy ska vara bra... Använder själv vanlig Profil när jag knullar skyddat. Vet inte vad du tycker om den.
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Har just blivigt singel igen. Och börjat pröva kondomer. Men vad de är obekväma. Jag har inget klumpigt monster utan lagoma 16 cm och inte så tjock men ganska rak.
Men de jag provat har känts för små.

Fick några gratis ex av några som hette KUNGFU. Dom var hyfsade. Men kan man lita på gratis skydd.
vilka kodisar är era favoriter och varför är just dom bra.

Inget skryt, tack ska ni ha!

Prova med Chosan, den kondomen anser jag vara den bästa. Den är riktigt tunn så de är inte mycket av känslan som försvinner den rekommenderar jag [^]
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Ja ett som är säkert,
det är att det är svårt att trä på dom där rackarna :p
Jag bruka använda Profil men om dom är så bra vet jag inte.
Har inte provat så många olika sorter heller.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker vanliga Profil funkar bra. testat lite olika , men märker inte jättestor skillnad.
 

andersredna

Medlem
Kön
Man
Det finns en multiask på Apoteket. Ska köpa den och prova. Lite olika.
Kanske hittar min favis då.

Och tack för svaren.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag gillar när kådisen är riktigt tajt och spänner skönt om hela kuken. Känsla av beröring överförs bäst när gummit ligger tajt runt skinner, och lagom uttänjt. Dessutom känns ståndet hårdare.
 

fjong_X_18

Medlem
Kön
Man
köp fan inte profil, sämsta skiten! DUREX har några som fungerar som är tunna och har lite schysst glidmedel på sig.. profil är ståndmördarn nr.1 :p
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
det bästa e väl att köpa ett gäng olika och sen runka med dem och testa vad som känns bäst..
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Både jag och sambon älskar One Super Sensitive. Killen som har en kuk på typ 16-17 cm säger att den är den absolut bästa kådisen han nånsin provat - den sitter bra och behåller det mesta av känslan trots "kolapappret" och jag kan bara hålla med! Jag känner knappt när den åker på! [:0]:D
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Både jag och sambon älskar One Super Sensitive. Killen som har en kuk på typ 16-17 cm säger att den är den absolut bästa kådisen han nånsin provat - den sitter bra och behåller det mesta av känslan trots "kolapappret" och jag kan bara hålla med! Jag känner knappt när den åker på! [:0]:D

Jag testade de där och de är assköna! Det var några veckor sedan men först nu hittade jag tråden för att tacka för tippset. Skall beställa ett storpack!
 
Toppen