knullorgasm

zqx

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan!

Kom att tänka på att när jag och min flickvän har sex så har vi alltid ett ordentligt förspel, sen ger jag henne en orgasm och sedan börjar vi då eventuellt knulla.

Nyss slog tanken mig att jag aldrig fått henne att få orgasm genom vaginalt samlag utan enbart genom stimulans på klitoris osv..

Då börjar jag naturligtvis ifrågasätta mina åtaganden mellan lakanen [:0]

Jag förstår inte riktigt det här, jag knullar och smeker och gör allt och ni ska höra henne när jag kör igång - det är allt annat än tyst i rummet om man säger så..
Jag tror nästan inte jag kan göra det skönare för henne och jag har verkligen "knulltekniker" men hon kommer aldrig på det sättet.

Hur kommer det sig? Jag har läst lite att man kan trycka lite på nedanför naveln för att lättare komma åt G-punkten osv men det har inte fungerat. Är det vanligt med tjejer som får orgasm på det här sättet?
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
det är faktiskt ganska ovanligt att tjejer kommer enbart genom "in och ut" sex.
Många måste smeka klittan samtidigt oavsett hur bra du är som kille,de går inte annars.Det har inget med din teknik att göra,det handlar mer om hur vi kvinnor är skapade där nere.
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
det är faktiskt ganska ovanligt att tjejer kommer enbart genom "in och ut" sex.
Många måste smeka klittan samtidigt oavsett hur bra du är som kille,de går inte annars.Det har inget med din teknik att göra,det handlar mer om hur vi kvinnor är skapade där nere.

Bara att hålla med...lite tråkigt att det är så...eller hur...?

Skulle ju vara grymt om ni också fick komma oftare när vi är på besök...

Men men...vi får väl se till att ge på annat sätt istället...med tungan kanske...? :D
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
visst är de tråkigt!De håller jag med om!önskar de va lättare för oss tjejer att komma,fast det finns ju såklart även de tjejer som kommer hur lätt som helst genom bara in å ut sex,är väldigt avundsjuk på de ;)
ja tungan är ju ofta väldigt populär:D
om inget annat får väl tjejen smeka sej själv samtidigt,eller köra en ställning där killen kommer åt att smeka;)
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
vi har inte varit ihop så länges så jag hoppas man inte tröttnar när det går såå fort, inget man måste kämpa för för att hon ska få =/ aja, just nu njuter båda i fulla drag och hennes njutning är min också :)
 
G

Guest

Gäst
Nej jäkligt ovanligt att tjejen kommer när man bara knullar men om tjejen smer fittan och klitoris samtidigt som knullet så brukar det gå för tjejer snabbt :oops:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
visst är de tråkigt!De håller jag med om!önskar de va lättare för oss tjejer att komma,fast det finns ju såklart även de tjejer som kommer hur lätt som helst genom bara in å ut sex,är väldigt avundsjuk på de ;)
ja tungan är ju ofta väldigt populär:D
om inget annat får väl tjejen smeka sej själv samtidigt,eller köra en ställning där killen kommer åt att smeka;)

Oftast har man ju händerna tillgängliga i de flesta ställningar. Jag brukar ofta använda min tumme för att tillfredställa henne samtidigt som penetrering. För mig är sex ingen regisserad akt utan det blir väldigt spontant med tanke på vad man kommer åt och vad man känner för. Jag vill samtidigt säga att vi killar inte får orgasm bara för att vi får utlösning, så ni tjejer får jobba lite också ;)
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
jag jobbar då alltid för att min kille ska ha de så skönt som möjligt;) men någon utlösning utan orgasm har han aldrig fått,inte orgasm utan utlösning heller för den delen.
Självklart ska det vara spontant,de finns inget så tråkigt som när allt är planerat eller inövat efter ett speciellt mönster.
 

kille20

Medlem
Kön
Man
jag jobbar då alltid för att min kille ska ha de så skönt som möjligt;) men någon utlösning utan orgasm har han aldrig fått,inte orgasm utan utlösning heller för den delen.
Självklart ska det vara spontant,de finns inget så tråkigt som när allt är planerat eller inövat efter ett speciellt mönster.

Hej!
Hur lång tid brukar det ta för din kille att få utlösning när ni knullar, märker du när det snart går för honom.
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
det beror på vad det är jag gör för honom,ibland blir de lite väl skönt och det går snabbt på bara några få minuter,men om jag får styra och ställa helt och hållet så kan han hålla på länge,ca en kvart brukar vi hålla på första gången iaf,sedan på det igen en längre stund om man är på humör för det;)
ja jag märker det väldigt tydligt när han närmar sej!
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
det beror på vad det är jag gör för honom,ibland blir de lite väl skönt och det går snabbt på bara några få minuter,men om jag får styra och ställa helt och hållet så kan han hålla på länge,ca en kvart brukar vi hålla på första gången iaf,sedan på det igen en längre stund om man är på humör för det;)
ja jag märker det väldigt tydligt när han närmar sej!

Vilken älskarinna du är, zessan..! ;) Ingen konst att komma fort om man skulle va med en godbit som dig...! ;)

Som svar på ämnet så gissar jag att många tjejer inte får orgasm av bara samlaget och får dom det så brukar det ändå vara intensivare om man stimulerar klitoris. Så varför nöja sig med något halvdant? ;)
Man vill ju att det ska vara så skönt så möjligt för tjejen så tänk mindre på HUR hon får orgasm, det viktiga är att hon får det skönt!! :)

/Daniel
 

kille20

Medlem
Kön
Man
det beror på vad det är jag gör för honom,ibland blir de lite väl skönt och det går snabbt på bara några få minuter,men om jag får styra och ställa helt och hållet så kan han hålla på länge,ca en kvart brukar vi hålla på första gången iaf,sedan på det igen en längre stund om man är på humör för det;)
ja jag märker det väldigt tydligt när han närmar sej!

Tack för ditt svar, hur låter han när han får utlösning vilken färg och konsistens har hans sperma.
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Vilken älskarinna du är, zessan..! ;) Ingen konst att komma fort om man skulle va med en godbit som dig...! ;)

Som svar på ämnet så gissar jag att många tjejer inte får orgasm av bara samlaget och får dom det så brukar det ändå vara intensivare om man stimulerar klitoris. Så varför nöja sig med något halvdant? ;)
Man vill ju att det ska vara så skönt så möjligt för tjejen så tänk mindre på HUR hon får orgasm, det viktiga är att hon får det skönt!! :)

/Daniel

ojoj man tackar hi hi:oops:;) man gör så gott man kan;)
absolut blir det mer intensivt om man stimulerar klitoris samtidigt!Håller med dej om att man inte ska nöja sej med något halvdant! Härlig inställning du har!;)
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Tack för ditt svar, hur låter han när han får utlösning vilken färg och konsistens har hans sperma.

inte för att jag förstår vad din fråga har med detta att göra men visst jag svarar;)
han låter inte så väldigt mycket tyvärr(skärpning killar!stöna mer!;)) märker mer på hans kuk när han närmar sej.hans sperma är nästan genomskinlig ibland och helt vit ibland,beror på hur ofta han kommit.Samma sak med konsistensen,ibland är det tjockare och segare andra gånger är det riktigt rinnigt.;) på frågan vad de smakar:det smakar salt såklart.:p:D hur ska man annars förklara de?!;)
ha de gott
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Tack för ditt svar, hur låter han när han får utlösning vilken färg och konsistens har hans sperma.

inte för att jag förstår vad din fråga har med detta att göra men visst jag svarar;)
han låter inte så väldigt mycket tyvärr(skärpning killar!stöna mer!;)) märker mer på hans kuk när han närmar sej.hans sperma är nästan genomskinlig ibland och helt vit ibland,beror på hur ofta han kommit.Samma sak med konsistensen,ibland är det tjockare och segare andra gånger är det riktigt rinnigt.;) på frågan vad de smakar:det smakar salt såklart.:p:D hur ska man annars förklara de?!;)
ha de gott
Tack för ditt svar, jag blir så kåt när du pratar om hans sperma. Har du runkat honom någon gång. Jag blir kåt av att se kvinnor runka män så att sperman sprutar.
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Tack för ditt svar, jag blir så kåt när du pratar om hans sperma. Har du runkat honom någon gång. Jag blir kåt av att se kvinnor runka män så att sperman sprutar.

klart jag har runkat av honom många gånger:D finns inte mycke jag inte gjort med honom ha ha;):D
 
Toppen