Kom av tankekraft, tror jag :)

LoserOne

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Igår när jag runkade hände något ovanligt, tycker jag i alla fall.
Jag klarade att komma nästan enbart med tankekraft. Först drog jag tillbaka förhuden, men höll sedan still handen i ett hårt grepp runt kuken, samtidigt som jag fantiserade om hur jag slickade en tjej. För att förstärka hela fantasin, så gjorde jag rörelser med tungan, precis som att jag skulle ha slickat henne på riktigt. Bilderna jag fick i mitt inre var så härliga att det inte dröjde länge innan jag sprutade och detta utan någon egentlig runkning i ordets rätta bemärkelse. Är det någon annan som varit med om något liknande? :)

Alltid redo ;)
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
hmmm... testar ungefär samma sak själv nu och det känns som att puslen i kuken stärks pga greppet, och det känns ganska skönt faktistk.
 

Pink Floyd

Ny medlem
Kön
Man
Ja, man komma utan att ta på sig själv. Jag har lyckats med att bara ligga och tänka på att jag har sex med män eller kvinnor och så plötsligt börjar det rycka i kuken och om man lyckas hålla sig där mentalt så kommer den härliga orgasmen krypandes....sen smäller det


Älska dig själv..onanera
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har varit med om liknande, fast jag är tjej ;)
Dels i en dröm (som jag har berättat om i forumet "Kvinnlig onani"), men även som du förklarade...att jag börjat lite lätt att onanera, men sen bara fantiserat ihop resten och kommit på det viset. Härligt ;)
 
Toppen