Kom med tips..!!

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
japp., som rubriken lyder., kom med tips på vilka sätt/ställen det är som allra goast att "vifta med käppen" ...
Jag har gjort det i bastun och i badet flera gånger.. asgött..:D

haha ., har faktiskt också hänt att jag satt mig och ronkat i bilen.., haha, asgött..
Jag hade precis vart ute vid en sjö och träffat asmånga goa tjejer, så när jag åkte hem så blev jag assugen på att dra en jäfla ronk, så jag körde upp i ett skogsparti och satte på dem blåa ljusena i bilen och började ronka..:cool:
Det värsta hade la vart om någon person gått förbi när jag satt där..[:cool:]:D

//// Emmet
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
såå., lägg in era allra bästa ronktips eller dem ställena ni gjort det på ... :D

Vilket är det mest offentligaste ställe ni gjort det på?? :D

//// Emmet
 

Onanist_javisst

Ny medlem
Kön
Man
Toan på jobbet är nog den mest offentliga platsen jag kan komma på. Dock kanske du menar sådana ställen där man kan bli påkommen lr?
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Onanist_javisst

Toan på jobbet är nog den mest offentliga platsen jag kan komma på. Dock kanske du menar sådana ställen där man kan bli påkommen lr?

alla "berättelser" är godkända...[:d]

//// Emmet
 
G

Guest

Gäst
Jag ÄLSKAR att runka på offentliga platser... Jag runkar ofta ute i skogen! Förra veckan smög jag in på damernas toalett på en restaurang
och runkade med olåst dörr (riktigt upphetsande:)
satt mitt på en camping och runkade oxå en gång, fast det va mitt i natten!!!

<det vita kisset kommer stötvis>
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Originally posted by LovePro
satt mitt på en camping och runkade oxå en gång, fast det va mitt i natten!!!

Inte i Norje under Sweden Rock väl?

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Occy

Medlem
Kön
Man
när jag har åkt långt i bil så händer det att tankarna rinner iväg och man fantiserar
om sex. Då brukar jag stanna på en parkering runka fast många bilar kör förbi. Det är lite spännande eftersom dom inte vet vad man gör.....och ibland så önskar man ju att någon skulle se vad man håller på med... ;)




Some play hard to get , I play hard to want
 
G

Guest

Gäst
MrJustincase:
Inte i Norje under Sweden Rock väl? Nej, det va på en camping i sverige
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Originally posted by LovePro


MrJustincase:
Inte i Norje under Sweden Rock väl? Nej, det va på en camping i sverige

*ler* Norje ligger i Sverige :)

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Kissmeslow

Ny medlem
Kön
Man
Vi har samma intresen!:)
Runkar överallt där jag kan...:D
I drivethrougn på McDonalds, på offentliga toaletter, längst bak i bussen, på T-banan, pendeltåget, skogsdungar, bastuar, i bilen på rastplatser, provhytter, i affärer, biografer, och många andra ställen!;)


Originally posted by LovePro

Jag ÄLSKAR att runka på offentliga platser... Jag runkar ofta ute i skogen! Förra veckan smög jag in på damernas toalett på en restaurang
och runkade med olåst dörr (riktigt upphetsande:)
satt mitt på en camping och runkade oxå en gång, fast det va mitt i natten!!!

<det vita kisset kommer stötvis>
 
G

Guest

Gäst
Det här ä väl inte direkt nåt tips på ställen, men. Kör ett runk om du inte kan sova;) Dä funkar för mej. Då har man ju blivit av med lite energi... så kör hårt när du ä sömnlös:cool:
 

berra

Ny medlem
Kön
Man
blev påkommen på ett pendeltåg, när jag satt och lekte lite var helt själv (va nästan säker på det iaf :D)sen så märkte jag att det stog nån bakom och som kollade på mig, så jag vända mig och kollade så stog det en snygg brud där och log åt mig och gav mig en blink med ögat, hon var typ i min ålder, och sedan satte hon sej några säten bort.. Jag vågade inte gå fram och fråga om hon ville göra nått :S...
 
Toppen