Komma på sin partner mad att onanera

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Har ni kommit på er partner med att onanera :sleep:
Hur förhåller ni er till det :sleep:
Jag själv varit med om det och då det har hänt så har jag inte sagt eller visat något av det jag sett.
Fast det kan ju vara svårt att hålla händerna i styr.
Däremot tycker jag att det är väldigt upphetsande och en extra krydda samlivet.
Brukar själv dra en tarzan , antagligen vet frugan om det också :oops:
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Visst har jag kommit på henne med det - tyst,tyst under täcket. Det slutade med att jag tog henne rejält med en dildo samtidigt som jag blev avsugen framför en spegel. Klart trevligt minne som jag återkommer till då och då när jag runkar
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Har ni kommit på er partner med att onanera :sleep:

Tyvärr inte. Kan inte tänka mig något mer upphetsande än att få se henne njuta fritt och ohämmat av sina egna smekningar...

Hon vet att jag skulle älska det - men ändå tror jag aldrig att hon kommer att medverka till att det blir verklighet. Tyvärr tyvärr...
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Inte ännu, men längtar efter det .Jag vet att hon onanerar med sina stavar när inte jag är hemma. Så , det hade varit läckert att komma hem till en vrålkåt fru.
He he;)

( det är inget fel i att onanera på egen hand )
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Det här har jag beskrivit på en annan plats också. Det är inte direkt att komma på sin partner men ändå besläktat:

Jag kom på min tjej en gång, indirekt. Hon hade onanerat till samma porrfilm som jag. Jag märkte att detvar en annan scen än när jag sist använde den. Jag antog att hon onanerat till den och kört någon scen om och om igen. Jag spolade fram den till det stället och lade undan den.

Nästa gång vi hade sex hade jag laddat videon med den. Så när vi knullat en stund och hon var ganska så kåt så satte jag igång videon och knullade henne medan hennes onaniscen kom. Hon blev våldsamt kåt. Av flera anledningar. Dels var det hennes favoritscen, en kvinna som tas av två män, en i munnen, en i fittan. Dels fattade hon att jag visste att hon onanerat till den och det gjorde henne generad samtidigt som hon var kåt och det ökade hennes kåthet. Det blev så starkt att hon ville avbryta men det ville inte jag utan jag höll fast henne och knullade henne och gned henne tills hon kom. Det var för jävla härligt.
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Ja sexlivet sköts som sagt även på egen hand i ett förhållande.
Här kommer en upplevelse som skeddde med min dåvarande flickvän för ett antal år sedan.
Jag låg och sussade så sött då jag vaknade av att det var något som lät (eller inte lät eftersom hon försökte vara tyst) då jag vände på mig mot min flickvän såg jag att det guppade rytmiskt försiktigt under hennes täcke.
Jag visade inte att jag vaknat.
Ju närmre hon kom sin orgasm destå svårare hade hon att dölja vad hon höll på
med,handen gick fortare och fortare under täcket andningen blev snabbare och man hörde att hon var våt.
Jag själv hade svårt att dölja att jag var vaken.
Då hennes orgasm kom så stönade hon till tyst men ändå så att det hördes.
Sedan fortsatte hon att pilla på sig.
Hon fick flera orgasmer,det fick hon även då vi hade sex med varandra och det gick alltid lättare efter hennes första orgasm.

Ja det här var det hela och det hände flera ggr och jag kan säga er att jag var riktigt upptänd efter detta och vad vi gjorde på morgonen är väl inte svårt att förstå.
Samma flickvän berättade även för mig att före vår tid då hon var ensam så hade hon ett stearinljus som hon hade format till en penis som hon använde.

That's all/brumbrum:)
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Nej tyvärr har jag aldrig kommit på min kille med att runka, däremot vet jag att han gör det flera gånger i veckan och han vet att jag gör detsamma :)
 

attedal

Medlem
Kön
Man
Nej har aldrig kommit på min tjej med fingrarna i kakburken,fast det skulle vara otroligt upphettsande att göra det.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag låg och sussade så sött då jag vaknade av att det var något som lät (eller inte lät eftersom hon försökte vara tyst) då jag vände på mig mot min flickvän såg jag att det guppade rytmiskt försiktigt under hennes täcke.
Jag visade inte att jag vaknat.
Ju närmre hon kom sin orgasm destå svårare hade hon att dölja vad hon höll på
med,handen gick fortare och fortare under täcket andningen blev snabbare och man hörde att hon var våt.
Jag själv hade svårt att dölja att jag var vaken.
Då hennes orgasm kom så stönade hon till tyst men ändå så att det hördes.
Sedan fortsatte hon att pilla på sig.

Tänk den som fick vara med om det! Kan bara drömma...
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag har kommit på min man många ggr mmm härligt att se när han har det så skönt
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Nej jag har inte kommit på min partner....men jag brukar smeka mig själv :oops: till orgasm och han ser på. Väldigt upphetsande...

Däremot så har nog han vaknat ngr ggr när jag legat och smekt mig själv under täcket o försökt smyga....
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Ja jag har kommit på min tjej när hon gör det skönt för sig både med handen, dildo och kulor. Och hon har kommit på mig också rätt många gånger:oops:. Ibland onanerar vi brevid varandra utan att ha sex, väldigt upphetsande också. Nån gång har det också varit så att hon "velat" bli påkommen, som en morgon när hon legat och smekt sig själv medans jag sov :oops:, och jag vaknar av att hon tagit min hand och lagt på sin blöta mus och smekte sig med hjälp av mina fingrar, snacka om trevligt uppvaknande :). En eloge till "Härligheten" och ni andra som vågar smeka er inför er partner, det är en häftig styrka!
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Hej alla smygisar och fluktisar !
Javisst är det skönt att onanera tillsammans med partnern och det är väldigt upphetsande och ett bra sätt att lära känna hur partnern vill bli smekt.

Då det gäller att komma på partnern ensam med handen så är det en kitttlande och upphetsande känsla som verkligen får det att resa sig i brallan och jag kan tänka mig att det även savas på ett visst ställe om en tjej kommer på sin partner.
I de flesta förhålllanden så är jag säker på att det sköts på egen hand oavsett ålder,så ni som inte har upplevt detta och har en längtan om det ,
ge inte upp ,det händer säkert för er också. :)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har aldrig kommit på min pojkvän, men nu bor vi ju inte heller ihop, jag hade iaf tänt som fan på det!!!:p
Jag har väl aldrig blivit påkommen av honom heller...eller, kanske nångång i början när han varit inne på toaletten:) men han visste iof om att jag höll på så det blir ju inte riktigt samma sak.
Men onanerat tillsammans har vi gjort ofta!!! Jag blir så himla kåt av att se honom runka sin kuk så det är sjukt, hihi. Härligt att komma samtidigt som han kommer i min mun, sperma smakar sååå himla gott i samband med orgasm!!! Det smakar iof gott annars oxå, men det får en annan smak då:p
Nångång har vi haft tävling om vem som har kunnat komma först och han har då vunnit, men jag har ju kommit nån knapp sekund efter:D
Annars när jag var liten så brukade min mamma komma på mej ofta när jag gjorde det skönt för mej....det var ganska pinsamt:oops:
 

Gollum

Ny medlem
Kön
Man
Jag bor i en villa och har mina datorer i källaren, En helg när jag hade mycket hemjobb som jag var tvungen att få färdigt så såg jag en Onaniuppvisning som var kanon.

Det var när jag vaknade tidigt en lördagsmorgon, jag gick upp tidigt och in i köket där jag satte på kaffebryggaren, Gick sedan ner i källaren till mina datorer, och efter en kort stund på ca 5 min när jag startat upp allt tänkte jag att jag skulle skulle gå upp och hämta kaffet eftersom det nog hunnit runnit ner och bli färdigt.
Som vanligt hade jag en radiokanal påsatt högt på datorn och när jag gick uppför trappen till övervåningen slängde jag som vanligt ett getöga in mot sovrummet för att se om hon hade vaknat än. Då såg jag täcket röra sig ganska rytmiskt, jag stannade upp, hukade mig och såg sedan när täcket åkte av och såg 2 ben och knän som rörde sig, Hörde svaga flämtningar från sovrummet och pop ifrån datorn i källaren
Jag fortsatte och smygtittade mellan spjälorna i trappen och såg när fingrarna masserade clittan fortare och när hon med den andra handens ena finger stoppade in den i anus och hon onanerade fram en lång orgasm, jag hade svårt att stå still och kunde knappt kontrollera min andning, men jag smög snabbt ned tillbaka till datorn slog av radion och sedan med bestämda steg gick uppför trappen fixade kaffet i termosen och gick sedan in i sovrummet och frågade om hon ville ha kaffe, hon låtsades som hon var helt nyvaken och ville inte ha något kaffe.

Men sedan dess vet jag att hon på varje lördagsmorgon alltid vill ha en egen privat onanistund, och jag har även nu en egen hemlig dokumentation både med bilder och ljud. (arbetar med ´trådlösa kameror)

Annars brukar vi faktiskt onanera tillsammans en hel del för att få den första första orgasmen eftersom vi efter det kan älska längre och njuta tillsammans.
Men det är mysigt att varje lördag se utan att hon vet om det. sedan kan jag när som helst ta fram filmer från hennes privata onanistunder.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag har kommit på min man många ggr mmm härligt att se när han har det så skönt

Va? tittar du på mig när jag runkar, här tror man att man smyger och så ser du det ialla fall hmmm.

Vill du ha ett tipps , nästa gång du ser mig runka smyg titta inte utan låt mig se dig också. Vem vet vad som kommer att hända , ( psst om du visar dig , va naken då) ;)
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jag och sambon kommer på varandra allt som oftast. :) Det brukar sluta med att vi tittar på varann medan båda onanerar.
 
Toppen