Komma utan att spruta?

henkepenke

Medlem
Kön
Man
Upptäckte för typ 10 år sen att man kan trycka hårt under pungen under orgasmen, o då kommer det ingen sperma. Perfekt för då kan man köra flera runk på rad! E dock lite nojjig över om det är helt safe, läste nånstans att det kan skada nån körtel eller nåt...

nån annan som kör den tekniken eller har lärt sig komma utan att spruta?
 
S

stor dick

Gäst
trycka vartdå? under pungen... vart är det någonstans? bakom pungen närmare anus eller innan pungen vid penisroten
 

trurl

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har kört den metoden i över 20 år. Jag fick reda på för ett halvår sen att den punkten kallas miljondollarpunkten. Så länge man inte trycker för hårt så man misshandlar något kan jag inte tänka mig att man skadar något. I alla fall har inte jag märkt något.
 

henkepenke

Medlem
Kön
Man
det mjuka området mellan pungen och anus, tryck där med två fingrar innan du kommer o behåll trycket genom orgamsmen. Man känner hur sperman "trycker på" men går tillbaka in i kroppen. Efter ett par minuter e man redo igen!

Kan ligga o få mig själv en 8-10 orgasmer en kväll i tv-soffan med den här metoden... sprutar jag blir det max 2-3 innan man tröttnar.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Såg ett litet filmklipp med en kille som kom helt kopiösa mängder sperma... det var minst tre kvarts deciliter och det kom ut i kaskad efter kaskad. Kanske han gjort på det sätt som har beskrivs.

Har testat att göra det, men uppenbarligen är trycket alltför start eftersom sperman tränger sig fram ändå. Men jag skulle just vilja lyckas med detta och sen komma en andra gång och spruta dubbelsats... och fånga det på film... Kan bli ett ungdomsminne man kan titta på sen när man e gammal och grå. :p
 
Kön
Man
jag sprutar faktisk mer nu och har skönare runk-orgasmer nu när jag är i lite mer mogen ålder än när jag var i tonåren ... 3/4-kvarts deciliter låter dock lite extremt ... är det verkligen mängden sperma som kommer som är det viktigaste?
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
3/4-kvarts deciliter låter dock lite extremt ... är det verkligen mängden sperma som kommer som är det viktigaste?

Närå. Jag bara spekulerade lite hur fan han hade gjort för att det skulle komma så mycket, eftersom, som du sa, såg lite extremt ut och kunde inte gått på naturlig väg. Han måste ha suttit halva dan. Själv sprutar jag inte alls mycket och satsen är seg och rinner mest. Skulle vara roligt att få sån där riktig sprutorgasm lite oftare. ;)
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Upptäckte för typ 10 år sen att man kan trycka hårt under pungen under orgasmen, o då kommer det ingen sperma. Perfekt för då kan man köra flera runk på rad! E dock lite nojjig över om det är helt safe, läste nånstans att det kan skada nån körtel eller nåt...

nån annan som kör den tekniken eller har lärt sig komma utan att spruta?

Ibland när jag kommer händer det att inte alla stötar får ut sin sperma. Då känner man hur den åker tillbaka inuti och då får jag JÄVLIGT ont i rövtrakten! Fattar itne vad det är, men jag skulle aldrig förhindra sperman att komma ut friviligt iaf ...
 

mr_Bigkuk

Medlem
Kön
Man
Jag kan komma utan utlösning;)
inte för att jag gör något särskilt, jag bara gör det:pgjorde det senast idag och det e skönt:D
 

afarad

Ny medlem
Kön
Man
Jag har runkat på det viset i trettio år. Har också läst att man inte "rekommenderas" att göra det för ofta. Varför då undrar jag. Vad vet experterna om detta egentligen? Jag mår prima, runkar jämt och har ett kraftigt stånd. Och en schysst spermaproduktion när jag väl låter det komma (tex när man har sex med andra). Fortsätt du med detta. Bry dig inte om de människor som "inte kan förstå varför..." DU sköter ditt runkande!
 
G

Guest

Gäst
men ärligt varför??sperma är inte farligt. slappna bara av och spruta
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Bry dig inte om de människor som "inte kan förstå varför..." DU sköter ditt runkande!
Det bästa som sagts på länge!
Onani håller man på med (oftast) med sig själv och för sig själv. Var och en gör det han/hon själv tycker om!

Jag har provat det där med att hålla för, och strax framför pungen har det hänt att ingen eller väldigt lite sperma når mynningen. Däremot känns det ju att den är kvar i röret längre in. Nu, medan jag satt och läste tråden, testade jag att hålla för bakom pungen, men det var ju stört omöjligt! Det var som en vattenslang med världens högsta tryck; det gick bara inte att hålla emot!

Slutligen: Jag kan se en anledning till att inte vilja spruta, en anledning som många gånger fått mig avundsjuk på tjejer. Nämligen att var man än sprutar blir det ju kletigt! Tänk att kunna runka bak i en buss, eller kanske i sängen när man inte orkar gå upp, och slippa ha en massa kladd i byxorna eller sängen!
 

henkebenke

Medlem
Kön
Man
jag provade faktiskt, det kom, men det kom betydligt mindre.
Något som jag tycker om också det är att runka när jag är riktigt kissig, komma och sedan kissa och sen är man klar för en ny omgång direkt efter :D
 

SkellefteJohan

Ny medlem
Kön
Man
Kände för att Bumpa den här tråden lite, testade detta igår och det funkar ju! Beroende på när du börjar trycka och hur hårt du trycker så kan du ju bestämma precis när det ska komma och hur mycket.

Dock är jag lite tveksam, att hålla för kuken när man kissar så man kissar mindre ska tydligen inte vara bra, så jag vet inte om det här är så bra... ?

Skönt iaf :)
 
Toppen