Kommer snart....

Kön
Man
Sitter just nu framför datorn, grannarna har fri insyn. sitter och smeker mig själv med min vibrerande dildo. Är alldeles plaskvåt och längtar efter en rejäl kuk som kan fylla mig. Tyvärr är jag alldeles ensam och får nöjja mig med att fantisera om den.
Skulle behövt några av er grabbar här som kunde nafsa i mina bröstvårtor och någon som ville slicka klittan...någon frivillig?


Ahhh jag är nära nu..men ska inte tillåta mig komma ännu.

Ser en kille framför mig som trycker upp mig mot väggen och brutalt drar av mina kläder för att köra in sin kuk i min fitta trots att den inte hunnit bli uppvärd ännu...den bilden har alltid gjort mig galen.

Nu sååååå....ahhhh




To heaven and back again
 
Kön
Man
E en riktig kåtdag idag...har webcamsex med en bekant just nu..så jävla härligt.

För er som inte testat och som inte har partner...prova...

To heaven and back again
 
Kön
Man
Onanerar inför varann. Jag kör en striptease, han gör detsamma. Jag kör med min dildo och fingrarna, han runkar.


To heaven and back again
 

string_killen

Ny medlem
Kön
Man
Tycker att det låter härligt när du sitter framför ett fönster. Önskar att jag tordes det också. Kan jag det

Kille som gillar att använda stringtrosor
 
Kön
Man
Andyg
Beror lite på hur kåta vi e. Jag brukar komma före honom men så e jag en sådan person som kan fortsätta att ha det skönt tills det går för honom. Kan komma mer än en gång.

String killen
Hmm du kan ju alltid göra det men var försiktig. Det är känsligare att en kille visar sig sexuellt än en tjej. Om en kille gör det e dem genast blottare som för omväxlings skull vill sätta på små barn ibland. Fördomar du vet.
Själv blir jag mer nyfiken om killen e snygg. Annars skulle jag nog bara gå vidare.


To heaven and back again
 
Toppen