Kompis lillsyrra + ridskolan = INTE BRA

Sky

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan

Denna händelse som jag tänker beskriva skedde under ett sk LAN hos en kompis. Det var andra dagen som vi skulle ha vårat lanrace, klockan var väl sisådär 10 på morgonen och jag var själv för tillfället och slösurfade lite (dom andra åt frukost/duschade osv, skitsam). Efter en liten stund så kommer min kompis lillasyster ner och ska msn/lunarsurfa på hans dator (familjens dator). Jag hälsar o sitter fortfarande och surfar vidare.
Efter en stund är hon klar, går in på hans dator och ska titta på lite videoklipp osv, och det är här den sk pinsamma händelsen kommer in.
Vad jag har förstått är hon lite förtjust i djur såsom hästar och dylikt, så vad passar inte bättre när hon hittar en film som heter "Ridskolan". Nu snackar vi inte om en RIKTIG ridskola, utan om den välkända, omtalande porrfilmen (!!!) ridskolan med dom där härliga kommentarerna som bara drängen kan slänga ur sig. Dessutom ska hon inte se den från början utan få en liten försmak av vad det var för film, så hon startar ju självklart CD2. Det som dyker upp 1 sekund efter att hon klickar på ikonen är en närbild på hur drängen har sex med en blondin bakifrån inne i ett stall. Alltså jag lovar er, hade ni sett hennes min som jag gjorde, så hade ni nog inte klarat av att hålla masken ni heller :D.
Hon tvärstänger, springer upp, kompisen kommer ner o undrar vad det var för fel på henne och vad i helvete jag skrattar åt :D

Denna händelse är inte så pinsam som dom andra jag har läst, men jag tyckte ändå att den är rolig :D.

PS. Skedde en annan rolig händelse när vi såg att nån hade sökt på "stora snoppar" @ google på hans dator och vi misstänker hans syster på en gång. Det roliga var att hon satt bredvid och såg hur vi upptäckte hennes sinfull thoughts :)

r- -; BUKAKE!
 

Sky

Ny medlem
Kön
Man
Bloody mary då denna händelse hände var hon typ 10-11 år. Hon går i 8an nu, jag har tagit studenten... lite för liten imo :p

r- -; BUKAKE!
 

no42

Ny medlem
Kön
Man
Sky,

Hon var bara 10-11 när hon sökte på "stora snoppar"?
Vad ska hon med dom till i den åldern? ;)
 

Sky

Ny medlem
Kön
Man
No42 jag vet inte, brås nog på mor hennes. Hon är typ 45, ser ut som 28, ska tydligen varit "aktiv" i sin ungdom ^^

r- -; BUKAKE!
 
Toppen