Kompisar som man kan göra saker med

flykick

Ny medlem
Kön
Man
jag och min kompis brukar runka, ibland till filmer, ibland till tidningar. om han vill så ställer jag upp, och tvärtom.
vi runkar av varanndra också ibland. jag undrar om det finns fler på detta forum som har samma slags kompis. ni kanske har kommit längre eller har ni tips till sköna avrunknings ställningar. vill gärna få ut mer av det hela
 

zarkow

Ny medlem
Kön
Man
Det där är väldigt vanligt, jag runkade väldigt ofta med min bästis från vi var 13 till 17 eller så. Jag är 25 nu och saknar det där kravlösa kompisrunket som inte betydde något annat än att man bara var kåta tillsammans... Härligt.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by zarkow

Det där är väldigt vanligt, jag runkade väldigt ofta med min bästis från vi var 13 till 17 eller så. Jag är 25 nu och saknar det där kravlösa kompisrunket som inte betydde något annat än att man bara var kåta tillsammans... Härligt.

Låter trevligt! ;)
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Som jag har skrivit förr...jag och mina kompisar brukar runka av varandra och suga varandras kukar...69:an är bra även om man bara ska runka.
 

joppe

Medlem
Kön
Man
Jag hade tre polare från 8an till gymnasiet som jag runkade och sög av. Vi sög och runkade av varandra. Bäst bar en av polarna som tränade fotboll flera dagar i veckan, han brukade alltid ringa på mej efter träningen då ville han bli avrunkad, han och jag brukade ses uppe på våran vind, han var svettig och jag tycker det är upphetsande. han hade 19 cm grov balle och det började med runk men slutade alltid med att jag sög av honom ordentligt tills hans sats plaskade in i min sugande mun//H
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hade sådana vänner när jag var yngre. Men när vi alla börja gymnasiet så dog det ut lite. Men en kompis, som flytta norr ut, och jag fortsatte på distans. Vi hade båda en grej för att runka lite på allmänna platser. Så kunde skicka små klipp till varandra på när man runkar i en park eller på en buss. Typ några sekunder bara via mobil.

Men sist jag faktiskt hade ett enkelt grupprunk med någon annan är flera år sen nu.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har samma erfaren heter från grundskolan som många andra - röda kinder och sprut på 15 sekunder. Lite otippat i lumpen några år senare - grabbig miljö och rätt stötigt men det fanns en kille där som ville visa sin kuk.....
Sedan gick åren och först nu med cam kan jag få prova igen, har träffat två-tre lekkamrater på filmklubb i Sthlm och vill prova med flera..... Men det är svårt att hitta killar som vågar och inte bara snackar... / Indulgence
 
Toppen