kompisen...

jacco

Ny medlem
Kön
Man
jag tog på mig min kompis kalsonger och runkade i hans säng när jag var ensam hemma i hans hus. Har något gjort något liknande?
 

Master_Bater

Ny medlem
Kön
Man
Nja. Runkade på grannens gräsmatta en gång när jag kom hem full, klockan var väl 4, ingen såg något hoppas jag.

Två hål i väggen.
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Haha nja har lagt en sats i en kompis handfat en gång när det va massa människor hemma. Såndär impuls grejj
 
G

Guest

Gäst
Lika kul som när jag ollade grannens dörrhandtag på bilen, nån konstig inre tillfredställelse när man såg honom öppna bildörrn..
 

Alekos18

Ny medlem
Kön
Man
har oxo runkat på grannens gräsmatta ett par gånger,,, dock aldrig på fyllan....



puss o knull
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Nja men jag har råkat drömma om kompisens asläckra morsa en gång o vaknat i skräck at jag hade kommit i byxan *ler*
Hon är RIKTIGT jävla fin (ung morsa, skiljer väl 10 år eller så)
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Nyfiken

Nja men jag har råkat drömma om kompisens asläckra morsa en gång o vaknat i skräck at jag hade kommit i byxan *ler*
Hon är RIKTIGT jävla fin (ung morsa, skiljer väl 10 år eller så)

du är inte ensam.....:D

//// Emmet
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Nyfiken

Nja men jag har råkat drömma om kompisens asläckra morsa en gång o vaknat i skräck at jag hade kommit i byxan *ler*
Hon är RIKTIGT jävla fin (ung morsa, skiljer väl 10 år eller så)

Kan nästan tänka mig att mer än hälften av alla killar har väll alltid drömmt/dratt i drulen åt någons mossa hehe.

Jag kom på Slapphänt :)
 

SOLO

Medlem
En kille jag kände hade en polare som tryckte på killens morsa när farsan satt i rummet bredvid å söp med killen (sonen). :eek:

Master Bate!
 

Josef_75

Ny medlem
Kön
Man
Jag har hittat min kompis spermanedsölade kalsonger några gånger. Är sköna att dra på sig, slicka i och lukta i. Blir så kåt av det. Prova!
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
När jag var 15 så drog jag på mig en polares använda kallingar när jag hittade dom i hans tvättkorg. Blev ett härlig runk med dom på sen... hehe

-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!
 
Toppen