Komplimang eller?

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Midsommaraftonen blev inte direkt en nykter tillställning. Slutade i bastun vid poolen. Långt i från alla hade badkläder så värden föreslog naket. Alla hakade på.

Jag jag som en av de allra sista var på väg ut ur bastun snuddade en av kvinnorna snabbt, knappt märkbard vid min kuk och frågade: Är det en "shower" eller en "grower"?

Har sedan dess funderat på vad hon menade.
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Min spontana tanke var: shower= hyggligt stor kuk i slakt tillstånd som kanske inte blir så mycket större vid erektion.
Grower= blygsam kuk i slakt tillstånd men som växer med uppgiften..

Så det var nog en intresseanmälan. Komplimang eller inte..;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Midsommaraftonen blev inte direkt en nykter tillställning. Slutade i bastun vid poolen. Långt i från alla hade badkläder så värden föreslog naket. Alla hakade på.

Jag jag som en av de allra sista var på väg ut ur bastun snuddade en av kvinnorna snabbt, knappt märkbard vid min kuk och frågade: Är det en "shower" eller en "grower"?

Har sedan dess funderat på vad hon menade.


Hade du varit mer nykter hade du förstått inviten...
Hon ville med empiriska studier ta reda på om hur det låg till...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Utan tvekan en lätt invit som kan om hanterad rätt blivit en skön stund, men en flirt av det slaget innebär inte alltid att vi vill ha kuken i oss, det är skönt att leka också...retas lite och vara på gränsen för att bygga kåthet.

Sen hänger frågan där....är du en Grower eller shower ... Vill veta!! :D

*Mycket sällan jag är full, lite fnittrig absolut men inte packad för då missar man allt det roliga.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Helt säkert en flirt som kan tolkas som en invit.
Sedan finns det ju också "cockteasers" som bara vill få uppmärksamhet men aldrig gå vidare.

Hoppas på att du, med bättre spelad hand...., kunde fått visa om du är S eller G...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är alltid nykter.

Jag har aldrig i hela mitt långa liv varit onykter.
Jag har varit onykter men det var länge sedan.
Blev ingen alkohol i midsommar, påsk eller förra julen. Jag kan dricka alkohol någon öl ibland nubbe, med det där med fulltös medvetslös har man vuxit ifrån även ifall det aldrig varit min grej.
 
Toppen