Kondom problem...

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Har / får ett problem då jag ska använda kondom. "Felet" ligger nog i att jag har för mkt förhud. Om jag drar tillbaka förhuden (som man ska?) och trär på den och då "släpper". åker allt fram och det blir som om jag skulle trä på den utan att röra förhuden fast själva toppen av kondomen kommer liksom innan för. Det går ju men den åker dels rätt lätt av osv. Nån som har nått tips på hur man ska göra ? Eller nån som också har "för mkt förhud" med de menar jag att förhuden är på samma sätt som den var slag som vid erigerad... Hur gör ni ?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
övning ger färdighet! men jag har inte såå väldigt mycket träning även om jag har ålder..haha

men som jag brukar göra är att vid fullstånd dra tillbaka förhuden max & trä på kondomen så sträcker man förhuden då oxå!
obs köp rätt kondommer! förliten lr för stora blir det knas,med smak finnns det en risk för tjejen att hon för vaginalsvamp.

Sodomi kräver 'tåligare' kondomer dessutom ska man använda rätt glidmedel, annrs går kondomen sönder!

Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Jaja det heter så... Men visste inte riktigt vilken som skulle vara bäst så beställde 5 av varje... Dvs small, medium och large då för ett bra tag sen iaf... Small var helt åt skogen för liten gick bara inte... Medium sorten var lite liten med den "gick" ändå bäst för large var lite för stor så den åkte av lättare... Men spelar ingen roll att jag använt alla dom + några till får det ändå inte som jag vill :) Men men kommer väl en tid när man slipper gummit :p

Ålder
44
Kön
Kvinna
hmm... man rullar ju på gummit med "spänn" på förhuden hela tiden liksom, och sen när det är klart så ska alltsammans tillbaka och kondomen ska liksom ligga dubbel, liksom omkring förhuden... så att när du kommer in i tjejen åker allt det där tillbaka, så som bara din förhud gör om du hade varit utan kådis... Oj så svårt att förklara. Det gäller helt enkelt att inte ha en kådis som är för stor... lagom tight

all you need is love

Jaadu

Medlem
Kön
Man
redheaded_girl förstår vad du menar men det blir ändå fel, fast inte "ska liksom ligga dubbel, liksom omkring förhuden" =/...

Ålder
44
Kön
Kvinna
okej... nu ska jag försöka förklara igen (man kan ju tyvärr inte rita på det här forumet :D)
Tänk nu lager på lager, om du förstår vad jag menar.
1. Ollonet
2. Utanpå det kondom
3. Ett lager kondom till
4. Förhuden
5. Ett lager kondom.

Sen ska liksom kondom-förhud-kondom vara rörligt, mot ollon-kondom.

Alltså, det här är nog den svåraste förklaring jag någonsin försökt göra, tyska verb, släng er i väggen!

Good luck Jaadu!

all you need is love

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Och jag som trodde jag visste hr man gorde..
Inte ens jag fattade den förklaringen redheaded_girl.. *ler*

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag förstår precis. Sådär funkar min baguette också. Är väl bara att köra ändå? Enda alternativet är att operera bort lite förhud kan jag tänka mig, eller kapa "strängen" på undersidan av ollonet så att förhuden inte vill åka fram igen. Men strängen har ju en funktion faktiskt, nämligen att strama åt kring urinrörsöppningen när man bottnar i damen, så att det blir en bra "stråle" av sperma som når så långt som möjligt. Prova att pissa och dra förhuden hårt bakåt så vet du vad jag menar. ;)

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
*gapskrattar*

Ibland känns det skönt både att inte ha någon förhud och att slippa kondomer. Så många lager det skall vara, kommer gummit att räcka till?

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>

Jaadu

Medlem
Kön
Man
De här var ju mer komplicerat än vad jag trodde :) Får köra på det vis som funkat bäst, tills det övergår i tablett form :) Nån vackar dag... Tack redheaded_gril iaf :D

Krister

Medlem
Kön
Man
Jag är rätt säker på att jag förstår vad du menar med hur den sitter och så. Tycker dock att det inte borde vara något problem men åker den av lätt är det ett bekymmer. Då är ju frågan om det hjälper med en längre kondom eller om du ska ha en något tajtare.

Svårt att veta utan att ha sett den med en kondom på och hur kondomen rör sig.

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Köpte ett paket Femidom/Reddy den sk "Den kvinnliga kondomen" och det var ett bra köp :) Var lite "bök" med att sätta dit den som den skulle sitta så att säga men tillslut gick det. Och det var en överaskande god upplevelse ;) Hade inte alls det problemet att att det dubbelviker :) Men en tanke bara tror ni alla tjejer är lite "öppna" till detta som denna tjej var ?

Ålder
44
Kön
Kvinna
Jag läste om dem för många år sedan (5 kanske). De verkade hemskt praktiska, men då fanns de inte i sverige och jag hade inte lust att betala 10 dollar för femidomerna och 30 för frakten, typ. Jag hade definitivt varit öppen, förutsatt att de kostar ungefär som killvarianten? Och var köpte du dem? Och till sist, var du tvungen att aktivera den här pinsamma tråden (för min del) igen. *skratt*

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
hehe fin diskussion :) och redheaded det var värst vilken fin förklaring som ingen förstod hehe

jag har en rejäl förhud jag med så jag har haft problem men bökar jag lite så funkar det..
jag gör så att jag drar bak förhuden så långt det går. sen trär jag på kondomen så att den rullat förbi huvudet och kanske en cm till sen lättar jag lite på förhuden fast inte helt.. rullar neråt och när kondomen börjar ta slut så trycker jag in fingrarna och packar ihop lite extra förhud i slutet på kådisen. låter både skumt o dumt men funkar :)

kåt kille i småland

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by redheaded_girl

okej... nu ska jag försöka förklara igen (man kan ju tyvärr inte rita på det här forumet :D)
Tänk nu lager på lager, om du förstår vad jag menar.
1. Ollonet
2. Utanpå det kondom
3. Ett lager kondom till
4. Förhuden
5. Ett lager kondom.

Sen ska liksom kondom-förhud-kondom vara rörligt, mot ollon-kondom.

Alltså, det här är nog den svåraste förklaring jag någonsin försökt göra, tyska verb, släng er i väggen!

Good luck Jaadu!

all you need is love

Ja vad säger man... *asg*
Håller på skratta ner mig.
Redheaded_girl, Du är den coolaste!
Vilken förklaring!!! ;)

Toppen