Kondom

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Läser ofta här att killar onanerar med kondom på...fattar inte riktigt mig på detta...när man älskar så är det knappast specillt skönt (men ack så bra när man tänker på könssjukdomar o graviditeter) att göra detta med kådis men tydligen så använder många detta när de leker med sig själva...
Synpunkter?
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Fetish som fetish ?

Skulle själv aldrig drömma om att ha något mellan mig och honom, när vi leker.

/JOhan
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
josch00: du skriver "mellan mig eller honom ". på ditt krypin gillar du kvinnor eller är det bara så att det blev en felskrivning eller en freudiansk felskrivning?

:)
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Nix inte alls.

Har i någon tidigare tråd som inge nappade på tagit upp frågan om personliga namn på könet.

Min lille vän mellan benan har ett eget pojknamn och jag har ett mycket personligt förhållande till honom. Om jag hjälper honom så hjälper han mig :p

Vi är ett bra team ;)

/JOhan
 

Little_one

Medlem
Kön
Man
Det är en stor fördel när man sitter lite trång till och inte vill lägga satsen på något otrevligt ställe...då hamnar det bara i kondomen...
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Lyxrunkar kanske en gång i månaden :p:p:p varför? det känns säkert på nått sätt haha och det e skönt att känna sperman fylla ut kondomen för att inte tala om när man drar av kondomen det e asskönt :p:p:p[/size=2]
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Lyxrunkar kanske en gång i månaden :p:p:p varför? det känns säkert på nått sätt haha och det e skönt att känna sperman fylla ut kondomen för att inte tala om när man drar av kondomen det e asskönt :p:p:p[/size=2]


Instämmer till 100% !!
 
Toppen