Kondomer

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Killar!
Brukar ni använda kondom när ni runkar?
(För att förhöja lusten liksom, det där skyddet behövs ju inte. :))

Tjejer & killar!
Har du någon favoritkondom?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Det har väl hänt att jag har användt kondom när jag har runkat , men det är många år sedan.....


Någon favorit har jag inte , men har några profil kvar i lådan..... utifall..hehe




Some play hard to get , I play hard to want
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Ska man nu köra med "kådis" - vilket jag helst gör när jag inte har fast sällskap - föredrar jag RIBS... :)

Annars är det trevligast att köra skinn-mot-skinnmetoden. ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Occy

Medlem
Kön
Man
RIBS har jag inte hört talas om... men jag har ju inte varit den som har använt flest kådisar dom sista åren heller.....




Some play hard to get , I play hard to want
 

Jonte-74

Ny medlem
Kön
Man
Första gången man drog på en kådis..var ju bara tvungen att testa.

Har ett paket Profil i skrivbordslådan..köptes av exet för att testa på analsexet..dem lär väl komma till pass nu när man är singel igen.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Occy

RIBS har jag inte hört talas om... men jag har ju inte varit den som har använt flest kådisar dom sista åren heller.....
Kommer från Durex. Finns på Lastbryggan. :cool:

"Den skulpterade kondomen! Ribborna ger dig bra vibrationer, extra sensationer!"

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Det skulle väl vara för att inte fläcka ner soffan. Men ibland så kan jag vara lite sugen och trä på gummit. Det känns lite annorlunda att gnugga ollonet med kondom på.

Jag har lite blandat inte någon direkt favorit
 

Aqua_Boy

Ny medlem
Kön
Man
Klart man får öva lite ibland ;) Man vill ju inte verka för fumlig de gånger det är på "riktigt" :p Fast skönast är ju när tjejen trär på den. fast det blir ett annat forum :oops:

[blue]Onanist Javisst!!![/blue]
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Testade en gång men det gick ju inte att göra något... det var tråkigt

Har inte testat så himla många sorter, men knottriga kondomer är rätt sköna



Tänk om man blir en buss när man dör...
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Har hänt och visst är det bekvämt att ha en kådis på som kan fånga satsen men jag tycker inte det blir lika skönt (!?)...

Sthlm
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Pröva att ha lite glidmedel i kondomen och att sedan runka som vanligt... det sägs att det ska vara otroligt skönt.

Jag kan inte prova för jag har inte den rätta anatomin för det. :D

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
[:eek:)]
Originally posted by sweetheart

Pröva att ha lite glidmedel i kondomen och att sedan runka som vanligt... det sägs att det ska vara otroligt skönt.

Jag kan inte prova för jag har inte den rätta anatomin för det. :D

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Fan vilken tips måste testa alltså!

Originally posted by sweetheart

Pröva att ha lite glidmedel i kondomen och att sedan runka som vanligt... det sägs att det ska vara otroligt skönt.

Jag kan inte prova för jag har inte den rätta anatomin för det. :D

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Nja Nja.
Det var inte så spännande. Kändes inte annorlunda mot ollonet bara för det var glidmedel i kondomen. Kör då hellre glidmedel på men med utan kondom.

Originally posted by sweetheart

Originally posted by onanikillen

Fan vilken tips måste testa alltså!
Berätta gärna vad du tyckte!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Har onanerat med kondom några gånger när jag var yngre. Känndes lite annorlunda. Ger lite speciell känsla när gummit dras tillbaka över ollonet och liksom trycker ihop det. Sen känns det ju lite annorlunda att spruta i kondomen.
 
Toppen