Kondomer

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Hej alla glada!

Jag, som tycker saker som har med sex är rätt pinsamt, fast jag inte borde göra det. Det är ju naturligt. Jag vågar inte gå och köpa kondomer i en affär, det borde ju gå lika lätt som att köpa en läsk eller dylikt.
Men iaf, till min fråga. Vart kan man skicka efter kondomer, eller rent av få gratis kondomer, hemskickade?

La denna tråden i fel kategori :/

Än så länge är sex bara en fantasi, eller?
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
kådisar kan du beställa på nästan alla sajter som säljer sexleksaker. Sen kan man få på ungdomsmottagningen, gratis. Men då får du pallra dig dit och be om det.

Ska du sen ha sex kan jag tycka att du får lära dig att köpa dem... :)

all you need is love
 
Kön
Man
Vet själv att det var pinsamt att handla kondomer i yngre år. Men man får helt enkelt svälja obehaget och stega in med bestämda steg och köpa.

På Apoteket finns också kondomer, kanske är det mindre pinsamt att köpa där?

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by PHYZ

Hej alla glada!

Jag, som tycker saker som har med sex är rätt pinsamt, fast jag inte borde göra det. Det är ju naturligt. Jag vågar inte gå och köpa kondomer i en affär, det borde ju gå lika lätt som att köpa en läsk eller dylikt.
Men iaf, till min fråga. Vart kan man skicka efter kondomer, eller rent av få gratis kondomer, hemskickade?
Jag tyckte att prata om sex var otroligt pinsamt när jag var yngre, nu är det inte lika pinsamt längre. Så det blir lättare med åldern! Det är bra att det finns forum som detta om man har funderingar. Det finns alltid någon som har bra svar.

Kondomer finns att beställa från flera olika sajter, bl.a. www.rfsu.se som någon tidigare nämnde. Har för mig att www.lastbryggan.se säljer kondomer också!
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
be en kompis gå o köpa på apoteket.. hade någon av mina vänner frågat mig hade det bara vara att gå dit o köpa, inga problem, tror du kan fixa det själv också :)


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Tack så mycket alla.. ska köpa på internet först, sen kommer jag köpa i affären.

Än så länge är sex bara en fantasi, eller?
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
kondom använder man bara om man inte könner den andra personen.. kondomer tar jue bort hela kännslan.. typ som att köra bil med smör på utan och under däcken.. eller stoppa maten i o´n påse och svälja.. hur kul är det??

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ungdom

kondom använder man bara om man inte könner den andra personen.. kondomer tar jue bort hela kännslan.. typ som att köra bil med smör på utan och under däcken.. eller stoppa maten i o´n påse och svälja.. hur kul är det??
Ja, man vill ju ha barn varje gång man har sex! Det är ju det roligaste av allt....


Idiot.
 

Ecke

Ny medlem
Kön
Man
Tänk såhär : "Jag kommer aldrig mera träffa dom hära människorna & dom vet inte vem jag är" :D
 
Toppen