Kondompåsättning!

The_Big_One

Ny medlem
Kön
Man
Hjälp!
Jag skulle "lyxrunka" häromdan.. första gången jag jag skulle testa att sätta på en kondom! Men jag tror att kondomen var för liten eller nåt.. för det gjorde jätteont på kuken och se var det assvårt att runka.. :S men det var för att den gled upp.. :S hur ska den sitta? och hur sätter man på den på bästa sätt?! HJÄLP!

Take me now!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
haha jag ahr själv rätt svårt att få på kondomen ibland. för min blir alltid halvslak och det bförsvårar det hela. och jag tror min kuk är för stor för dom vanliga kondomerna. men jag ve tinte.kiolla först åt vilket håll den ska rullas. sen håller du i toppen så att det inte samlas någon luft och för kondomen till ollonet- sen rullar du bara på den. sen drar du upp förhuden och rullar vidare. så gör jag iaf!

yeah!!
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Letar förtvivlat efter en sajt där det fanns filmer som visade olika sätt att trä på en kondom.
Här hittade jag dock en sida hos RFSL
http://www.rfsl.se/?p=1353

Det första jag tänker på när du säger att det inte var något skönt är:
Har du dragit tillbaka förhuden så hela ollonet är bart innan du satte på den?? Självklart kan det också vara så att du har rätt stort ollon varför kondomen klämmer extra mycket.
Svårt att veta exakt så länge man inte vet exakt hur du gör elelr är skapt mellan benen.

Lycka till.
:cool:
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
.....och för mig så är kondomen som ett jävla tält....

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt, Ultra Tight Butt och Wonderwave Lady.
 

The_Big_One

Ny medlem
Kön
Man
Hej! tack för alla tips, det får jag testa någon gång.. Det är så pinsamt att köpa konomer :) Den e 21-22 cm är det ovanligt?! :|

Take me now!
 

Jerker

Ny medlem
Kön
Man
Ja om medellängden ligger på ca 15 cm så förstår du nog själv att du tillhör de lite mer välutrustade killarna. Är du dessutom ganska stor runt om (omkrets) så är det rätt förståeligt att du kan ha problem med kondomer. Pinsamt att köpa kondomer?? Ja DU tycker nog det men knappast den som sitter i kassan. De lär knappast ropa ut i högtalarna eller ringa radio, tv o tidningar och berätta att DU köper kondomer. Bor du i närhetne så skulel jag utan problem kunna hjälpa dig att köpa kondomer om det skulle kännas mindre pinsamt.
 
Toppen