konstiga tankar om andra...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag var på macken efter nattskiftet, trött som vanligt
en kvinna runt trettio stod framför mig & skulle köpa
en bulle, smör, en banan & två stora gurkor...

min fantasi skenade lite lätt...

nån annan som får konstiga tankar om andra människor i sin omgivning?:D
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Oj, fantiserar ständigt! Men en del kan ju läsa tankar..så man får väl se upp;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
jag var på macken efter nattskiftet, trött som vanligt
en kvinna runt trettio stod framför mig & skulle köpa
en bulle, smör, en banan & två stora gurkor...

min fantasi skenade lite lätt...

nån annan som får konstiga tankar om andra människor i sin omgivning?:D

hihi visst har fantasin skenat i väg i bland.
En ung kille med barnolja i handen eller kvinnan som klämmer på falukorven.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Eh... just falukorven lät ju lite långsökt, men visst kan fantasin skena iväg ibland. Hade läst här om att det tydl ska vara skönt att ta en deo o byta ut inneh med olja o sedan anv den på klittan. När jag var på ica o såg en kvinna stå o titta på deoderanter kom jag att tänka på det tipset! Hihi!
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Falukorv Skeda?
sett för mycket på fädbojäntan kanske....hahaha :D ;) :love:

Såg två tanter kolla in apotekets nya sortiment.. (sexleksaker) vet inte om de bara var nyfikna eller om de ville liva upp det med sina män, tyckte det var kul iallfall :)
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Kan få tankar som : Undrar när hon smekt sin mus senast med denna handen, när jag skakar hand med nån snygging :p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Falukorv Skeda?
sett för mycket på fädbojäntan kanske....hahaha :D ;) :love:

yes det var den jag tänkte på;):p

..........................................
Hihi ja det behövde väll inte förklaras, det fatta man väll på en gång! *L* Men "nån" kanske inte vill förstå när du skriver, men misströsta inte, merparten fattade och ser också vad som sker, men fortsätt hålla din höga profil och vara som du är och låt dig inte provoseras. (gillar dig och din stil!):p;):love:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
..........................................
Hihi ja det behövde väll inte förklaras, det fatta man väll på en gång! *L* Men "nån" kanske inte vill förstå när du skriver, men misströsta inte, merparten fattade och ser också vad som sker, men fortsätt hålla din höga profil och vara som du är och låt dig inte provoseras. (gillar dig och din stil!):p;):love:[/quote]

tydligen var det jag skrev jätte lustigt..knas..hihi
gillar dig med..min trosis
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
tydligen var det jag skrev jätte lustigt..knas..hihi
gillar dig med..min trosis

--------------------------------------
Nja så "lustigt" var det inte men väckte härliga minnen från när jag gick på premiären av den filmen, och "hon med korven" satt i foajen och skrev autografer. måste vara en 25 år sedan, men lika fullt ett outplånligt minne "min första porrfilm" *L*

Mmm vilken ära att få vara din "trosis" Känns hedrande! ;)
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Brukade fråga min fd på grönsaksavdelningen där när jag höll en gurka om den är lagom stor.. för vi skulle ju köpa en :)
Hon blev lite röd i ansiktet, tänkte att dom andra hörde på där runtomkring :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Eh... just falukorven lät ju lite långsökt, men visst kan fantasin skena iväg ibland. Hade läst här om att det tydl ska vara skönt att ta en deo o byta ut inneh med olja o sedan anv den på klittan. När jag var på ica o såg en kvinna stå o titta på deoderanter kom jag att tänka på det tipset! Hihi!


mmm, samma tanke när man r på Åhlens lr dylikt när man ser en kvinna som kollar deoflaskor...
får alltid för mig att några av dem har nåt speciellt i blicken
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Falukorv Skeda?
sett för mycket på fädbojäntan kanske....hahaha :D ;) :love:

Såg två tanter kolla in apotekets nya sortiment.. (sexleksaker) vet inte om de bara var nyfikna eller om de ville liva upp det med sina män, tyckte det var kul iallfall :)


i Skedas drömmar om falukorvar får man ju prestationsångest... haha

Mother, min ständiga Milfdröm, två tanter?




smisk, känslan som sitter i..
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Har inte konstiga tankar om andra, men jag undrade vad tjejen i kassan tänkte när jag köpte gurkor och barnolja...! :D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sorry! Har inte sett Fäbojäntan. Tyckte bara att det kändes helt sjukt att tänka på att kvinnan som håller i en falukorv på ica ska hem o stoppa in den! Hur uttöjd o förslappad måste man inte vara då? Har provat m en gurka ngn gång men bara det gick då inte alls... Men jag såg ett klipp på nätet en gång som var lite läskigt. Det var en kvinna som tryckte in sängstolpen/knoppen. Den var rundad o stor som ett barnhuvud typ. Då blev jag lätt illamående. Hon såg då heller inte ut som att hon tyckte det var skönt...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har inte konstiga tankar om andra, men jag undrade vad tjejen i kassan tänkte när jag köpte gurkor och barnolja...! :D

hon kanske log igenkännande ;)
undrade om hon vågade fråga om fick vara med nästa gång
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
jag var på macken efter nattskiftet, trött som vanligt
en kvinna runt trettio stod framför mig & skulle köpa
en bulle, smör, en banan & två stora gurkor...

min fantasi skenade lite lätt...

nån annan som får konstiga tankar om andra människor i sin omgivning?:D

Frukt o grönt disken är absolut nr 1: Bästa stället att hetsa män på ... :p
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Idag kom jag på mig själv med att le stort när jag gick förbi grönsaksdisken. Det beror på att jag hade läst den här tråden innan:oops:

Men jag har alltid fått konstiga tankar i huvudet när jag har sett att någon handlar chokladfondue... mmmmm



:p
 
Toppen