konstiga tankar om andra...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag kom jag på mig själv med att le stort när jag gick förbi grönsaksdisken. Det beror på att jag hade läst den här tråden innan:oops:

Men jag har alltid fått konstiga tankar i huvudet när jag har sett att någon handlar chokladfondue... mmmmm
:p

mhmm, berätta mer om chokladfonduen...det låter läckert
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Gick på kurs med en en gång som påstod att Fäbodjäntan var inspelad på hans hemgård uppe i Skattungbyn nånstans. Vet inte huruvida det var sant eller ej, men det var lite kul ändå.
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Idag kom jag på mig själv med att le stort när jag gick förbi grönsaksdisken. Det beror på att jag hade läst den här tråden innan:oops:

Men jag har alltid fått konstiga tankar i huvudet när jag har sett att någon handlar chokladfondue... mmmmm
:p

mhmm, berätta mer om chokladfonduen...det låter läckert


Het choklad... mmmm...droppas över huden... det bränner...


Hungriga läppar...suger....... slickar.........mmmmummsaaaar huden ren från choklad:oops::p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag kom jag på mig själv med att le stort när jag gick förbi grönsaksdisken. Det beror på att jag hade läst den här tråden innan:oops:

Men jag har alltid fått konstiga tankar i huvudet när jag har sett att någon handlar chokladfondue... mmmmm
:p
mhmm, berätta mer om chokladfonduen...det låter läckert
Het choklad... mmmm...droppas över huden... det bränner...

Hungriga läppar...suger....... slickar.........mmmmummsaaaar huden ren från choklad:oops::p
mmmm, låter gott
kan gissa att du har svårt att ligga stilla... bästa att binda fast dig innan man börjar
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hmm
jag har råkat ut för en del saker de senaste dagarna:

nere på stranden står jag & ska plocka ihop & organisera min prylar
mina sönner står runt mig & håller på med sina saker

jag ser upp, typ knappt fem meter från mig står en ganska schysst milf & fixar till sig med sina barn med

men det hon gör... hon håller på att byta från bikinitrosor till vanliga trosor går 'lite' snett, vilket innebär att hon flashar sin ½ansade buske & lite av läpparna för mig...

undra vad hon tänkte sen, för jag förstod på hennes blick att insåg vad hon gjort
jag log väldigt vagt tillbaks & låtsade som det regna...
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
hmm
jag har råkat ut för en del saker de senaste dagarna:

nere på stranden står jag & ska plocka ihop & organisera min prylar
mina sönner står runt mig & håller på med sina saker

jag ser upp, typ knappt fem meter från mig står en ganska schysst milf & fixar till sig med sina barn med

men det hon gör... hon håller på att byta från bikinitrosor till vanliga trosor går 'lite' snett, vilket innebär att hon flashar sin ½ansade buske & lite av läpparna för mig...

undra vad hon tänkte sen, för jag förstod på hennes blick att insåg vad hon gjort
jag log väldigt vagt tillbaks & låtsade som det regna...

Var det skam, njutning eller ilska över att du glodde i hennes blick? :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var det skam, njutning eller ilska över att du glodde i hennes blick? :p
lite skam, lite den där blicken som barn får när man kommer på dem
men mest den där blicken 'ups'

dessutom 'glodde' jag inte :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Var ute i skärgården i helgen och vid grillningen på kvällen samlades dom som var där och så delar vi på "glöden".

En attraktiv kvinna i attraktiv ålder envisades att lämna skjortknappen i höjd med brösten uppknäppt..... Ovanför och nedanför var det knäppt...

Ett par lagom stora bröst med god "styrsel på" och utan BH.



Klart som attan att jag funderade på vad hon tänkte på..... :oops:
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
jag var på macken efter nattskiftet, trött som vanligt
en kvinna runt trettio stod framför mig & skulle köpa
en bulle, smör, en banan & två stora gurkor...

min fantasi skenade lite lätt...

nån annan som får konstiga tankar om andra människor i sin omgivning?:D

Frukt o grönt disken är absolut nr 1: Bästa stället att hetsa män på ... :p

.............Vilken disk är lämligast att hetsa tjejer vid......inte bröddisken va?!...eller
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
'letar' man så finns det många som medvetet(?) &/lr omedvetet blottar sig för oss.
jag ser många kvinnor som visar både det en a& det andra.

en (25-30 år)kvinna satt på marken på torget under festivalen här
det var smockat med människor på torget.
hon satt & vilade sig & snacka med sin kompis & hade dragit upp sina knä till hakan. Hon hade lång kjol, men det hjälpte inte, hon blottade sina trosor för alla som ville;)
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
......hur ser hon ut naken........så tänker jag ofta när jag möter eller betraktar en tjej/kvinna......det blir lite pirrande ibland, speciellt då vi möts i ett ärende t.ex. på banken eller att hon är läkare eller i blomsteraffären........
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ibland när fantasin skenar tittar jag på personer runt mig gör och uppträder och kopplar samma det med olika fetishismer... Eller bara när jag ser något speciellt, eller någon pratar om något på ett speciellt sätt.

Alla har väll någon fetish, det gäller bara att själv komma under fund med sin egen :)
 

laroh

Medlem
Kön
Man
När jag ser eller träffar en tjej, kvinna, dam, så funderar jag alltid på hur hon ser ut när hon får orgasm.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
attans

jag gick på Ica igår& handla, hamnade i en diskussion hur vida en prd var sänkt på rätt sätt i annonsbladet, nej det var inte jag som började.

kvinnan var runt 35 & hade en vit blus på sig som var lätt genomskinlig efter störtskuren.

den enda tanken som fanns i mitt huvud var:

-suger du kuk....? suger du kuk...?
men klart att jag höll god min & höll mig till ämnet
 
Toppen