Kontakter

dinkdank

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Jag hittar ingen länk där kontakter finns, som på "förra" sidan. Om jag inte nu har missat det helt, så borde det skaffas :)
 
L

Lastbryggan

Gäst
Hej. Jag hittar ingen länk där kontakter finns, som på "förra" sidan. Om jag inte nu har missat det helt, så borde det skaffas :)
Kontakter till oss som driver sidan menar du eller?

Längst ner under bannern finns en mejladress till Webmaster.
Du kan även kontakta mig via Mess.

Jag kan iof sig lägga till en flik under "Allt Annat" med kontakt-info, vad tror ni om det?

// Mats
 

dinkdank

Ny medlem
Kön
Man
Nej, jag menar mer att.. Det fanns ju förut MSN/ICQ kontakter osv.. förstår du vad jag menar? det skulle jag vilja ha tillbaka :)
 
L

Lastbryggan

Gäst
Nej, jag menar mer att.. Det fanns ju förut MSN/ICQ kontakter osv.. förstår du vad jag menar? det skulle jag vilja ha tillbaka :)
Dom var så fruktansvärt "spammade" med desperata killar och killar som skrev i tjejer söker kontakt o.s.v. så vi valde att inte ta med dom här.

Vi kan väl diskutera frågan öppet här och se vad ni andra tycker, självklart så är jag öppen för alla önskemål.

Så, vad tycker ni andra?
Skall vi ha tillbaka kontakt-kategorierna eller inte?

// Mats
 

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
kan hålla med om att folk inte viste sin plats.
Men jag tycker att dom ska komma tillbaka, har hittat några "vänner" där
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Ingen lätt fråga det där med kontaktforumens vara eller icke vara...

Eftersom jag själv inte är ute efter sexuella kontakter saknar jag inte kontaktforumen. Risken finns förstås att moderatorerna får lägga en del energi på att hålla borta raggandet från alla andra kategorier. Kanske de som söker kontakt känner sig bortkörda eller åtminstone saknar möjligheten till broadcast i stil med "Någon som vill [välj lämplig böjelse] nu?"? Jag har full förståelse för det, samtidigt som det kanske finns andra forum som passar bättre för den som vill ragga?

Så trots allt röstar jag för: Inga kontaktforum och ingen raggning i trådarna.

Jag tycker att Reds förslag att hänvisa till personliga meddelanden och den information som finns på krypinet är bra. Låt oss se vad som händer. Om det visar sig att ytterligare funktionalitet behövs verkar det ju finnas möjlighet att fixa det så småningom.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag tror ändå det skulle vara bra med ett kontaktforum. Det borde vara onödigt (precis som redheaded säger) men samtidigt *vet* jag att det finns folk som inte fattar och inte kan läsa. I stället för att vara otrevlig och stänga av alla som gör fel är det bra med två fora - "Killar raggar" och "Tjejer raggar" eller "... söker kontakt". Det betyder att alla dessa inlägg får en naturlig hemvist och att det finns någonstans att flytta dem om de hamnar fel.

My 5 cents.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tror på att skilja de två åt. Kontakt osv sköts på communityt. Här i forumen diskuterar vi. Genom att vi en tid kör stenhårt på att de som raggar får sina inlägg borttagna så tror jag att vi snart kommer se mycket mindre av "problemet" (eller vad ska man kalla det?).

Jag har en känsla av att om vi fortsätter att tillåta det i vissa delar av forumen, kommer folk inte förstå att det inte går bra att posta loss i resten av trådarna. Jag tycker det verkar mer logiskt att sätta regeln - "nget "ragg" på forumet", än "inget ragg på forumet utom i kontakt"
 
Kön
Kvinna
Jag tror inte det behövs nu när man kan kontakta via det lilla krypin alla har. Kontaktforumet blev bara nedspammat och jag tror väldigt få faktiskt läste det? Jag kan dock ha fel...jag har ju det helt otroligt nog ibland. :D
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Enligt min uppfattning så var det så att killarna postade i tjejernas forum för att det är mer sannolikt att folk läser där. Men det är sant att det gamla kontaktforumet skrämde bort de få tjejer som faktiskt vistas på forumet, vilket är synd.

Alla killar vill ju givetvis har tjejer häromkring men de flesta antränger sig för mycket. Har märkt att det inte bara är här som det förekommer. Har skrivit i en del andra forum och webcam-chats och det är helt galet vad kvinnor blir jagade.

Tror i vilket fall att det blir bättre att skita i det. Vill man ta kontakt med folk så finns ju gästboken.

Jag vill försöka vädja till alla killar ändå. Sluta jaga efter tjejerna. Var er själva så kommer de förhoppningsvis till er till sist.

I övrigt... Snygg design på forumet ;)
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Först lovorden till utseendet på sida: Det är snyggt! (Ska bara hitta en lämplig bild att lägga upp)

Så till kontaktforumet. Jag är en kille som gått på runkträff på porrbio, efter att ha läst "kontaktannons" på gamla forumet.

Förra runkträffen var så jäkla skön och jag vill gärna fortsätta med detta, men det är ju fränare om man är ett gäng som kan runka tillsammans.

Så: hur ska vi få kontakt, vi som kanske visserligen gillar C6a över MSN, men som framförallt vill komma överens om en tid för att onanera semioffentligt?

Dessutom fanns det ett litet nyfiket intresse från några tjejer, vilket gör det hela än mer spännande.

Ska vi ta det under killgrejer, eller under manlig onani eller är det helt kört med offentliga uppmaningar?

/shack
 
L

Lastbryggan

Gäst
Vi (några moderatorer och jag) har nu diskuterat detta och med tanke på alla mess jag fått om det så gör vi väl ett försök igen och ser åt vilket håll det barkar.

Vi kommer att vara hårda på reglerna och nu när vi är ett antal moderatorer som håller ordning så skall det nog funka. Håller på att skissa på det och den nya kategorin kommer nog upp i morgon.

// Mats
 

tuchtuch80

Ny medlem
Kön
Man
Är det inte bättre att dela in kontaktforumet i fyra kategorier:

Killar söker tjejer, Killar söker killar, Tejer söker killar, Tjejer söker tjejer
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Det kvittar hu rmånga kategorier man än sätter in. Det kommer fortfarande missbrukas. Men jag håller med om utan det kommer det ploppa upp kontakter överallt annars. Så kåta som alla är när de sitter här.

Fan det räcker ju till och med med en kontaktkategori så blir det inte fel. Så får det väl finnas krav på hur en kontakt ser ut. Typ att man får klicka i alternativ ( är kille, söker tjej etc.) så fylls kontakten i automatiskt.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Vore inte en lösning att sätta in en "Anmäl"-knapp? Den annons som satts in i fel kategori anmäls av någon, moderatorn får ett meddelande och kan kolla om det ska åtgärdas.
Annars tycker jag det funka som tidigare att "Kille söker", "Tjej söker" osv.
Utöver det tror jag det här är fröt till ett mycket trevligt community :)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fan det räcker ju till och med med en kontaktkategori så blir det inte fel. Så får det väl finnas krav på hur en kontakt ser ut. Typ att man får klicka i alternativ ( är kille, söker tjej etc.) så fylls kontakten i automatiskt.

Medhåll på den. Hur många kategorier man än lägger upp så blir alltid någon sur för att "mexikan söker tyskt dvärgpar" inte finns med. Lika bra med ett enda, kan gott ligga under övrigt.

Sedan är det upp till var och en att skriva en rubrik som är beskrivande nog.
 

alden

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker det vore riktigt trevligt att återfå kontaktforumet, tycker väldigt mycket om camsex, men det är lite svårt att hitta folk som är sugna.
 

buse

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte en idé vara att låta folk välja i sitt krypin om de vill bli kontaktade eller ej bli kontaktade, och om de vill så får man fylla i en annons som syns i krypinet?

Sen kanske man kunde haft en "sök kontakt" eller "bläddra kontakter", och få upp dessa annonser ..

På så vis begränsar man antalet annonser till en per person .. Annonser är rätt upphetsande att läsa, och det är svårt att bara ta kontakt med någon man inte känner via krypinet, samt att vissa (antagligen några av damerna) som inte vill ha kontakt, slipper bli nerspammade i sitt krypin
 
Toppen