Kontorssex...söker fler

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
sköna sex berättelser i jobb miljö till min lilla msn grupp.....se längst ner för adress.....

En liten berättelse från AnnaLenas sexblogg...

Det är tisdageftermiddag, solen skiner från en klarblå himmel och jag håller på och avslutar dagens sista supportsamtal samtidigt som jag försöker få tag på vänninorna som jag ska ut med kvällen.
– Hej då, ha en trevlig kväll nu! ropar kollegan och försvinner ut. Jag vinkar hej då till honom och hör kort efter hur dörren till lagret går igen.

Jag avlustar samtalet och skickar ytterligare ett sms till en av vänninorna, fortfarande inget svar. Medan jag grubblar på var de har tagit vägen så plockar jag ihop papprena på skrivbordet och ställer iordning varefter jag sticker ut huvudet i korridoren å ropar prövande: - Är det någon kvar? Jag möts av tystnad men går för säkerhets skull en sväng för att kontrollera så ingen sitter kvar när jag sätter på larmet. Jag går ut på lagret och hämtar en låda som ska med morgondagens sändningen och ställer in den på kollegans rum.

När jag återvänder till mitt rum sitter Du där i min kontorsstol och bara ler! Jag tror inte mina ögon och skrattar varmt och tittar på dig, hur kunde jag missa dig säger jag och kommer fram och kramar om dig. -Jag var i krokarna säger du, och ser dig om i mitt kontorsrum. Smet in som en vessla!

Fortfarande litet perplex vänder jag mig över skrivbordet för att plocka bort de sista papprena samtidigt som jag frågar om du har lust att hänga med ut ikväll, Du svarar inte utan tar tag om min midja, lyfter upp mig och sätter mig på skrivbordet.
- Så det är här du har suttit å tjötat med mig så oskyldigt, och på arbetstid dessutom, säger du och flinar.
- Det är ju det, säger jag och ser mitt kontorsrum från en helt annan vy än vanligt...

Du böjer dig fram och kysser mig på munnen hett och länge, jag smakar din tunga och läppar när telefonen avbryter oss... Jag tar upp luren och svarar medan du knäpper upp min blus och kysser mina bröst nere i den vita spets-behån. Du nafsar och smakar dig fram med tunga å mun nerifrån brösten och ner över magen medan jag försöker förklara för en kund att sändningen av ordrarna går iväg under morgondagen. Du jobbar dig ner över min mage och stannar till vid naveln, kysser den och låter tungspetsen leka vid piercingen. Jag skälver av välbehag och försöker koncentrera mig på samtalet...

Medan jag pratar om sändningsnummer och antalet produkter i den specifika leveransen drar du av mig min svarta kjol, vita spetsstring och låter den falla till golvet tillsammans med blus och behå. Kunden fortsätter att mala på i telefonen och jag försöker avrunda artigt då du faller på knä framför mig och kysser mina knän och följer lårens konturer med nästippen upp mot ljumskarna. Du snosar med näsan och nafsar dig fram. Min andhämtning blir tyngre och jag säger kort och gott adjö till kuinden medan jag fortfarande med telefonen i handen sätter mig bakåt på skrivbordet å bara njuter.

Du smakar slickande och nafsande över mitt kön och för tungspetsen ner mellan läpparna, jag darrar där jag sitter och ser hur folket utanför promenerar förbi utan att upptäcka sedsamheterna inne på kontoret på bottenvåningen. Du för in tungan i djupt in mig och masserar mitt innandöme med spetsen för att sedan breda ut tungan å ta plats. Jag flyttar mig närmare dig för att du skall kunna komma åt bättre å suckar djupt när du juckar med tungan i min våta mus.

Efter en stund reser du dig upp och smeker med fingertopparna över mage och bröst innan du smeker med pekingret på min överläpp, jag ser på Dig med mörka ögon och sträcker ut tungan och slickar på det, först på fingertoppen och sen suger jag in fingret en bit. Med glimten i ögat hjälper Du mig sen ner från bordet i ett huj och får mig att ligga på mage över beställningar och produktkataloger så att jag ligger alldeles lagom med stjärten putande åt ena hållet och ansiktet åt det andra hållet. Du går runt skrivbordet och ställer dig framför mig.

Din erigerade kuk svajar framför mig och jag tittar på den och ler, sticker ut tungan och puttar lätt på ollonet så att ditt kön ställer sig om än mer i givakt. Du kommer närmare mig och jag slickar betänksamt enbart ollonet med tungan, tar det i min mun efter en stund och suger in det en bit, jag låter tungspetsen följa kanten av det spända könet i min mun. Du försöker röra på dig men jag håller emot innan jag låter dig ta plats i min mun.

Du för dig in och ut i långa drag och jag greppar dina skinkor och masserar dem, för en hand om pungen och den andra kring roten av din kuk och masserar medan jag känner hur du växer i mitt grepp. Jag masserar din kuk i min mun medan du juckar i långa omväxlande korta drag, Du stannar upp för en stund och låter kuken gå i botten i min mun... Du stönar lätt medan jag masserar dig i min mun, tungan söker sig fram över konturerna och jag längtar efter att känna dig i mig.

Som om Du läste mina tankar så drar du några långa tag till, stannar upp med ollonet strax utanför min mun där jag omväxlande slickar å suger det en stund tills du avbryter mig och går runt bordet igen och placerar kuken mellan mina skinkor och för det sakta över min nyfriserade mus, retar mig med att låta ollonet ligga i öppningen av det våta könet. Jag backar mot dig men Du trycker ner mig mot bordet med en bestämd hand, leker med din kuk och retar klittan medan du smeker mina svank och mina skinkor. Jag för ner en hand och smeker musen med två fingrar medan Du långsamt trycker Dig in, halvägs stannar du upp och rör könet i en cirklande rörelse inuti mig och jag känner hur hela mitt kön vibbrerar. Med ett dovt stön sjunker Du in i mig till botten där Du stannar ytterligare en stund, jag känner pulsen i ditt kön och kramar om Dig gång på gång. Du börjar med långa sköna drag hela vägen in och hela vägen ut och det är så skönt så jag vrider mig under dig. Med ett fast grepp om min ena axel ökar du tempot ytterligare, några gånger drar du dig ur helt och för ollonet över musen som glänser vått.

Jag greppar om ditt kön igen och masserar med ena handen om roten medan du sparvar mig, efter en stund lägger du Dig över mig och jag känner hur djupt du banar dig fram i mig. Känner hur du tar dig om än djupare medan Du juckar mer intensivt. Efter några minuter lyfter du på dig och lyfter med mig från bordet och placerar oss i min kontorsstol, mage mot mage och jag med ditt kön lång uppe i mig... Jag höjer mig över dig och sätter mig gränsle över dig och stolen, tar tag med fötterna i golvet och rider dig långsamt, cirklar ner över dig och kramar om dig under hela ritten. Du ser på mig och kysser mig länge och väl på munnen och jag besvarar dig hett och ömt, sen tar du armarna om min midja medan jag drar upp fötterna från golvet och sätter de på kanten av stolen och sätter mig på huk över dig.

Jag höjer mig över dig och kniper om din hårda kuk som jag först sakta sakta sänker mig ner över innan jag börjar rida dig i ett mer intensivt tempo, följer hela din längd och stannar ibland till för ett kort ögonblick och roterar över enbart ollonet innan jag sjunker ner till botten igen. Du andas i mitt öra att det var värt titten av mitt kontor, och jag ler och nafsar dig längs med halsen medan jag känner hur du ökar i storlek. Vi ökar takten ytterligare och kontorsstolen rullar nästan iväg under vår sällsamma aktivitet, du böjer dig fram å kysser mina bröst, nafsar lätt i bröstvårtorna och kysser min halsgrop och nafsar längs hals och axlar. Jag ryser av välbehag och kramar om dig med musen och för sen ner handen och greppar masserande din pung och trycker lätt lätt medan jag känner hur du närmar Dig. Jag tar stöd med ena handen om din rygg och masserar svanken medan den andra smeker ditt bröst och mage med cirklande masserande rörelser samtidigt som jag rider dig mer å mer intensivt.

Du vänder upp blicken och ser på mig, vi möts i en sugande kyss då du kommer. Jag sjunker ner över dig och kramar om din kuk medan det pulserar, du smeker min svank och mina skinkor samtidigt som du darrande börjar slappna av i stolen. Höjer och sänker mig ytterligare några gånger innan jag vilar mitt huvud mot din axel och insuper doften utav dig och njuter av stunden....

Vi sitter så länge, som en enda varelse på stolen, tills vi andas normalt och varenda fiber i kroppen känns avslappnad och det är inte förrän vi klätt på oss och är på väg ut som jag upptäcker min blinkande mobiltelefon med ett antal obesvarade samtal och ett antal frågande sms-meddelande om var jag håller hus....





"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

biff

Medlem
Kön
Man
eva het mycket uppkåtande novell. skulle vare ETT stort plus om du hade en egen bild med dig med oxå :)
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Kul att se att man inte är ensam om att ha sexfantasier på jobbet! Skön novell.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej Eva...

Har nu varit inne och kollat lite i gruppen. Bara en sak att säja - hett!

Novellen är skönt, nästan som på mitt jobb [:p]

- nyfiken på nya och spännande saker -
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
tack titta gärna in i min lilla grupp

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 
Toppen