kraftigt sprut.

tzoom

Medlem
Kön
Man
För några veckor sedan hade jag runkat till en
p-film ganska länge o hade laddat en bra stund,
när jag kände att jag var klar fullföljde
jag detta gigantiska sprut som sedan ledde till
att jag fick väldigt ont i båda kulorna efteråt.

Hade ont i kanske en kvart efteråt.

Är det något onormalt?
Nån mer som det hänt samma sak som?
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har hänt att jag har haft ont i pungen både före och efter sprutet. De gånger det har varit så är när jag runkat länge. Typ mer än en timme. Det bästa är att jag för så fruktansvärt långa sprut då. Långt över en och en halv meter. Längst ungefär två och en halv meter. Det är värt att ha ont i pungen en stund då:D

Keep on going!!
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag hade inte runkat på några dagar, men igår satt jag och såg en porrfilm på video och hade en skön stund. När jag sen kom landade den första strålen på högra axeln, följt av ett par sprut på bröstet och magen, resten rann ner för skaftet.

Flera andra gånger har jag träffat ansiktet, när jag sitter.

Jag brukar bli öm i kuken om jag runkar två gånger efter varann, med ganska kort stund mellan. Det brukar räcka med en gång, känner mig så avslappnad efteråt. Men jag brukar inte få ont i pungen.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Det är inget ovanligt och jag kan tänka mig att det beror på att man har överansträngt testiklarna/bitestiklarna en aning.
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Jag kan också få ont i pungen om jag runkat och hållit mig länge. Och jag sprutar helt otroligt mycket dom gångerna. första spruten är typ som att jag pissar sperma och sen sprutar det lätt tre meter långt....minst åtta såna långa strålar...vissa tjejer har börjat skratta åt mina sprut medan andra har blivit väldigt kåta av att se det.....
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Ibland när jag hållt på att runka en hel natt (typ 6 timmar) har jag fått asont i magen o varit tvungen att spruta.... Grym känsla.. he, he.. sprutar lätt några meter efter ett sådant maratonrunk..

Don´t try this at home kidz!!
 
Toppen