kram

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vill bara ge en kram och säga ha en fin dag!!!!:love:
................................
Härligt!
Sänder tillbaka mina hetaste kramar, De hittar säkert rätt! ;)

Ha en bra dag du med och tack för att du gett mig en sån härlig start på den!

Kram!
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Tack Skeda... och även ni andra...
Kramar tillbaks :love:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Alla blir glada av en kram. Precis lagom utan att vara för mycket, Tänk vad många man skulle vilja ge en kram, när någon gör en glad, när man lyckats med något, eller helt enkelt att man bara vill och känner för det!
Jag vet inte hur ni andra har det på jobbet men som ingenjör kramas man inte mycket på jobbet. ;) Det kanske är dags att ändra på det nu! Om man börjar med en kram per dag för att komma in i det kanske det blir mer naturligt senare...;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
jag jobbar i butik och idag när jag passerade min arbetskamrat gav vi varandra en kram...bara så.
och tänk så mysigt det är...man får energi av att kramas.

massor av kramar tillbaka till er
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag jobbar i butik och idag när jag passerade min arbetskamrat gav vi varandra en kram...bara så.
och tänk så mysigt det är...man får energi av att kramas.

massor av kramar tillbaka till er


KRAM på dig sj!

"synd" att man inte jobbar med dig..., det jag hade lagt energi på hade inte varit kunderna...
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
själv får jag stånd :oops:

Du menar The ass out hug (Vince Vaughan i wedding crashers)


Jag blir nyfiken på allt jag inte förstår och jag förstår inte din association... Kanske för att jag har noll koll på filmer?:oops: Berätta gärna:love:

Men anledningen till att jag svarade i den här tråden är självklart att jag gärna vill vara med i kramkalaset som skeda har startat;):love::love:

Bamsekram till alla sköna onanerare och en extra puss till skeda för att du är den du är:love:
 
Toppen