Kuk till sugslyna?

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
En fundering och en fråga:
Det tycks finnas fler unga män som vill suga kuk än vad det finns äldre män som kan ge kuk till andra män. Är det en korrekt eller snedvriden bild?

Hur som helst så har jag träffat en man 30- som verkligen gillar att ta min kuk djupt i halsen och nu undrar om jag har kompisar som kan hjälpa mig.
Mitt svar var: det vet jag faktiskt inte.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Mina erfarenheter från de ca 15 åren jag varit här och på andra forum är flera:
* de absolut flesta söker jämnåriga eller yngre lekkamrater. Ganska sällan äldre.
* det betyder att jag i genomsnitt träffat 1-2 andra killar per år, eftersom jag också fantiserat om yngre eller jämnåriga. De allra flesta kontakter har inte lett till något, eftersom jag varit äldre än den andre.
* mörkertalet eller bruset är betydande, eftersom andelen "Snackepelle'ar" är mycket stort. Det är naturligtvis inte förbjudet att kåta upp sej på fantasier om kuklekar med andra killar och sedan alltid dra sej ur när det börjar närma sej.
Men, det betyder en besvikelse för den som verkligen skulle vilja leka kuklekar.

Slutsatsen blir, att visst går det att träffa lekkamrater, men det tar tid och hit-rat'en är inte hög. Men är man flitig och tålmodig så går det att hitta alla möjliga kombinationer.
Det har alltid varit väldigt givande och extremt uppkåtande - de gånger det lyckats för mej.

Ge inte upp!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
En fundering och en fråga:
Det tycks finnas fler unga män som vill suga kuk än vad det finns äldre män som kan ge kuk till andra män. Är det en korrekt eller snedvriden bild?

Hur som helst så har jag träffat en man 30- som verkligen gillar att ta min kuk djupt i halsen och nu undrar om jag har kompisar som kan hjälpa mig.
Mitt svar var: det vet jag faktiskt inte.

Grattis ;)
 
K

KjellKåt

Gäst
Är nog många äldre som vill träffas men oftast så är det långt mellan varandra, sambos eller fru som det ska ta hänsyn till.
Vet själv inte lätt få kontakt med jämnåriga, många har familj.
Har gärna kontakt över nätet och en gemensam runk stund är trevligt.
Jag vill nog inte så gärna bara träffas för att suga av varandra eller vad det blir utan även lära känna varandra.
Vi har så olika saker vi gillar och svårt träffas utan att veta vad man gillar.
En del år sedan så bjöd jag över en f.d. vän som vill känna hur det var att gå naken ute om dagarna. Som många som inte är vana så gick han med stånd i början, han skämdes för det.
På kvällen satt vi ute och tog ett glas vin, då fick även jag stånd. Han ville då känna på min, jag på hans och vi runkade varandra. Satt nog säkert flera timmar och runkade tillsammans och åt varandra. Till slut böjer jag mig ner och tar kuken hans i mun, han far upp förbannad och skriker bög.
Så var den kvällen förbi.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
En fundering och en fråga:
Det tycks finnas fler unga män som vill suga kuk än vad det finns äldre män som kan ge kuk till andra män. Är det en korrekt eller snedvriden bild?

Hur som helst så har jag träffat en man 30- som verkligen gillar att ta min kuk djupt i halsen och nu undrar om jag har kompisar som kan hjälpa mig.
Mitt svar var: det vet jag faktiskt inte.

Spännande fundering… Jag tror kanske din analys stämmer, dvs. att det finns fler killar/män som vill suga, än det finns män som vill få sin kuk avsugen. TYVÄRR! :)

Själv söker jag ibland män, helst äldre (40-70), att få runka och suga av, men det är betydligt svårare att få till än man kan tro vill jag lova!! Tittar man också på kontaktannonser på exempelvis BC så ser man snabbt att det finns betydligt fler som vill ge än som vill få när det kommer till runk och sug.

Sedan är det nog som ni skriver att de flesta också söker yngre. Här är man väl ett undantag… ;)

Så om någon vill få en avsugning hör av er! ;)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Spännande fundering… Jag tror kanske din analys stämmer, dvs. att det finns fler killar/män som vill suga, än det finns män som vill få sin kuk avsugen. TYVÄRR! :)

Själv söker jag ibland män, helst äldre (40-70), att få runka och suga av, men det är betydligt svårare att få till än man kan tro vill jag lova!! Tittar man också på kontaktannonser på exempelvis BC så ser man snabbt att det finns betydligt fler som vill ge än som vill få när det kommer till runk och sug.

Sedan är det nog som ni skriver att de flesta också söker yngre. Här är man väl ett undantag… ;)

Så om någon vill få en avsugning hör av er! ;)
Jag hör väl till de undantagna då. Jag gillar att suga. Ge och ta är det bästa, men jag blir hellre avsugen och då helst till sprut där avsugaren även sväljer min sperma. Blir så kåt av det....
 

Johnson

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
Spännande fundering… Jag tror kanske din analys stämmer, dvs. att det finns fler killar/män som vill suga, än det finns män som vill få sin kuk avsugen. TYVÄRR! :)

Själv söker jag ibland män, helst äldre (40-70), att få runka och suga av, men det är betydligt svårare att få till än man kan tro vill jag lova!! Tittar man också på kontaktannonser på exempelvis BC så ser man snabbt att det finns betydligt fler som vill ge än som vill få när det kommer till runk och sug.

Sedan är det nog som ni skriver att de flesta också söker yngre. Här är man väl ett undantag… ;)

Så om någon vill få en avsugning hör av er! ;)
Du får gärna suga min kuk
 
Toppen