Kukar

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Jag skäms lite..När jag har stånd..så e min kuk typ som en banan..lite böjd o så..:oops: skäms så mkt..e de normalt? eller stor alla kukar upp?
 

Alekos18

Ny medlem
Kön
Man
vi kan ju skämmas ihop i så fall,,, jag har oxo "banankuk".. det e lite pinsamt ibland,, men de flesta tjejer som har sett min kuk har bara tyckt att det e tufft,,, men jag vet hur det känns,, skäms lite ibland jag med...



puss o knull
 

nakenniklas

Ny medlem
Kön
Man
Helt normalt utseende.Många kukar är så.Kan inte det vara positivt.Kvinnans Gpunkt sitter ju i slidans överkant en bit in,om kuken är böjd uppåt så borde den ju stimulera övre slidväggen och G punkten ännu mer

onanera mera
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Precis... är nog bara en fördel med banankuk. Kan nog stimulera lite extra. Bara att vara glad. Själv har jag högst ordinär vinkel på min kuk. Skulle gärna ha lite mer bananaktig krök på min. :)
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Min kuk är otroligt styv och hård och står upp som i någon slags givakt! Som någon tidigare skrev blir stimuleringen av tjejens G-punkt maximal med en riktigt styv kuk. Själv har jag ett relativt stort och markerat ollon med väl tilltagna ollonväggar som gör stimuleringen på G-punkten ännu tydligare. Så ni som har en styv banankuk (!) var lyckliga för det!

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Stämmer nog inte riktigt att "bara" en fullt styv kuk skulle stimulera tjejens G-punkt, det är viktigast att den är lite böjd också. T.ex om den är lite böjd uppåt så stimulerar den utmärkt G-punkten i missionär knullställningen (tjejen på rygg, killen ovanpå). Ifall den är lite nedåtböjd fungerar det bra i bakifrån ställningen (tjejen på alla fyra, killen bakom).
Själv har jag en uppåt böjd tjock kuk på 17 cm och den funkar utmärkt ;)
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Isdx

Stämmer nog inte riktigt att "bara" en fullt styv kuk skulle stimulera tjejens G-punkt, det är viktigast att den är lite böjd också. T.ex om den är lite böjd uppåt så stimulerar den utmärkt G-punkten i missionär knullställningen (tjejen på rygg, killen ovanpå). Ifall den är lite nedåtböjd fungerar det bra i bakifrån ställningen (tjejen på alla fyra, killen bakom).
Själv har jag en uppåt böjd tjock kuk på 17 cm och den funkar utmärkt ;)

:D
Min kuk e rätt rak, men nu önska man ju nästan att det va böjd ;)
Alltid bra att se fördelar istället för nackdelar
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Att kuken är böjd är inget att skämmas för. Mer än hälften av alla kukar har en böj åt ena eller andra hållet, och jag undrar om inte helt raka kukar är i minoritet. Så sluta skämmas!
När jag var pojke upptäckte jag snart att min kuk stod upp högre än alla andras när den var styv. De flesta killar jag såg med stånd hade kukar som pekade ut ca 45 grader upp medan min stod helt lodrätt, så högt att ovansidan faktiskt rörde vid mitt venusberg och mage inte bara när jag satt ner utan också när jag stod upp. Först när min kuk var fullvuxen förstod jag vad det berodde på; en ganska tvär uppåtböj! Men den satt precis där pitten försvann in i venusberget och var därför inte så lätt att se. I början tyckte jag att det var litet genant att visa upp den för andra i det tillståndet (själv älskade jag att den stod upp så högt)men när jag kom in i puberteten och börjat ha sex med andra killar (jag var gay redan då!) märkte jag snabbt att många killar blev kåta av att se mitt "höga" stånd. Efter det har jag aldrig mer skämts för mitt uppåtstånd, tvärtom.
 
Toppen