Kukbulespan ;)

tjo

Ny medlem
Kön
Man
Likaväl som man kollar in tjejers bröst å häckar så kollar jag även killars "kukbula"...fast tjejers bröst är ju mer uppenbara för det mesta... :) Det är också trevligt när man ser kalsongkanten på killar för då kan man fantisera om hur de ser ut i bara kalsonger...samt vad som kan dölja sig där under...å givetvis ju snyggare kille desto bättre ;)
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Som fd. friidrottare så har man väl spanat in "kukbular" en hel del, friidrottsklädseln tillåter ju det. Förhoppningsvis har väl en och annan tjej spanat in min me :oops:[:eek:)] LOL!!

Jag vill passa på att citera mig själv, tjejer i friidrottskläder = :cool: Stöd friidrotten, se sporten på våra arenor!! :D
 

on

Medlem
Kön
Man
Kollar endast in tjejer eftersom jag varken är gay eller bi, varför lägga energi på att spana på andra killar när det finns så gott om tjejer?.
Och på tjejer letar jag för övrigt självfallet inte efter någon "kukbula"
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Det kan vara lite kul att kolla in kukbulor även om jag inte tycket är direkt upphetsande.
Min bula kan ni se här intill.
 

calle88

Ny medlem
Kön
Man
Brukar inte kolla så mkt efter kukbulor. Igår slutade däremot kvällen efter mycket förfriskningar med nån stripplek, Innan vi avbröt satt vi 3 tjejer och 6 grabbar i bara underkläder. Va jävligt upphetsande o se både polarna i boxers med tydliga bulor och tjejerna i bara trosor,. Tycker nästan att d e roligare o se folk i underkläder än nakna, lämnar mer åt fantasin
 

murgh

Ny medlem
Kön
Man
en kul grej man kan tänka på mer är att färgen på ågonbrunen på människor är samma som viningen nere:cool:..ganska kul då de rusning på tunnelbannen eller i kassakön;)
 

.mrking.

Ny medlem
Ålder
34
Kön
Man
Har väl hänt någon gång. Kanske. Det är inget jag sysselsätter mig med :)
Har dock inget minne av någon bamse i någon byxa. Har en klasskompis som berättade att han såg något som verkade vara en fotboll (!) under byxan på någon gubbe på tunnelbanan.
 

totte

Medlem
Kön
Man
Har en klasskompis som berättade att han såg något som verkade vara en fotboll (!) under byxan på någon gubbe på tunnelbanan.

Heh. En väktare som brukade träna på mitt gym såg ut så, typ.

Han var rena rama porrfantasin: lång, muskulös och med en helt otroligt tung, tjock och lång salami mellan benen. Jag lovar, den var drygt 20 cm lång och superfet. Det blev en rejäl bula i byxorna, inget kunde dölja den... Hoppas för hans skull att den inte blev mycket större hård... [:0]
 

Sportis

Ny medlem
Kön
Man
Självklart kollar man in killars bulor på stan! Fast jag är hetero men det är ju alltid kul att gissa folks storlek, den är ju viktig för oss killar!
 

Runkargrabben

Medlem
Kön
Man
Hehe, visst händer det att man kollar bulor ibland, svårt att låta bli. :D

Extra kul är det att spana på gymmet. Där får man ju rätt snabbt bekräftat eller dementerat när det är dags för dusch. :p
 
Toppen