Kukfantasier

shadow

Medlem
Kön
Man
Det är ju just det som är så fint med fantasier...där vågar man leva ut sådana saker utan att det skall bli några komplikationer. Min tjej har också liknande fantasier....hon är också "sperma frälst"...vi har haft trekant, men hon är väldigt tveksam till något mer. Vilket jag givetvis förstår....men man kan ju alltid fantisera!

Originally posted by hanna82

Originally posted by Rödluvan

Härlig bild Hanna. En fantasi jag har ibland samtidigt som jag smeker mig själv till en skön orgasm. Att bli knullad av en man samtidigt som det står flera män runtomkring och runkar för att sedan spruta satsen över mig samtidigt som orgasmens vågor kommer över mig, WOW!!!
mm.. precis så, ett helt gäng som nästan dränker mina bröst i sperma, och ytterligare några som kommer i min mun. Det är en återkommande fantasi, men om jag skulle göra det i verkligheten är jag inte säker på.
 
G

Guest

Gäst
Rödluvan, Hanna och Subway:
Vi är nog många grabbar här som fantiserar om att stå i ringen runt er, min kuk reser sig bara jag tänker på det. :)


_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Att bli knullad bakifrån samtidigt som jag har en kuk i munnen och det står män runtomkring och tittar på samtidigt som de runkar, DET är en upphetsande fantasi! (Kanske skulle förflytta mina inlägg till fantasi-tråden...)

Att dessa män sedan sprutar över mig samtidigt som jag får satsen i munnen gör inte fantasin sämre...;)
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Låter nästan som det skulle kunna komma från en GGG film! (för er som inte vet vad det är, så hänvisar jag till sektionen där man diskuterar porrfilm och dylikt)


Originally posted by Rödluvan

Att bli knullad bakifrån samtidigt som jag har en kuk i munnen och det står män runtomkring och tittar på samtidigt som de runkar, DET är en upphetsande fantasi! (Kanske skulle förflytta mina inlägg till fantasi-tråden...)

Att dessa män sedan sprutar över mig samtidigt som jag får satsen i munnen gör inte fantasin sämre...;)
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by FordFairlane

Rödluvan, Hanna och Subway:
Vi är nog många grabbar här som fantiserar om att stå i ringen runt er, min kuk reser sig bara jag tänker på det. :)

samma här :)

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.

Alla gör det, alla ska.
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Hm, med risk för att låta lite dum men, min kuk e nog ganska så lik den:), ni tjejer har härliga fantasier.


Kram
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Hanna, Rödluvan, Subway och alla andra tjejer:

1. Föredrar ni en omskuren kuk eller ska förhuden vara kvar?
2. Ska pungen vara rakad?
3. Vill ni suga upp den från slak?
4. Sväljer ni?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Glimmer

Hanna, Rödluvan och Subway:

1. Föredrar ni en omskuren kuk eller ska förhuden vara kvar?
2. Ska pungen vara rakad?
3. Vill ni suga upp den från slak?
4. Sväljer ni?

1. Är det erkännandets tid nu? Okej, har aldrig varit med någon som är omskuren så jag har svårt att svara på den frågan.

2. Jag tycker bäst om den rakad, men bangar inte direkt om den inte är det, om du förstår vad jag menar.

3. Det gör jag gärna om så skulle vara fallet, men det är inte ett direkt önskemål från min sida.

4. JAAAAAAAA, det är ju min belöning!!!!;) GOTT!!!
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Glimmer

Hanna, Rödluvan, Subway och alla andra tjejer:

1. Föredrar ni en omskuren kuk eller ska förhuden vara kvar?
2. Ska pungen vara rakad?
3. Vill ni suga upp den från slak?
4. Sväljer ni?

1. Har bara erfarenhet från den ena sorten, så vet ej.
2. Det kvittar.
3. Nej.
4. Självklart, det är det bästa. :-D
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
1. Föredrar ni en omskuren kuk eller ska förhuden vara kvar?
Det kvittar
2. Ska pungen vara rakad?
Ja.
3. Vill ni suga upp den från slak?
Ja.
4. Sväljer ni?
Ja
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Glimmer

Hanna, Rödluvan, Subway och alla andra tjejer:

1. Föredrar ni en omskuren kuk eller ska förhuden vara kvar?
Har bara sett omskurna på bild, men där brukar dom se rätt läckra ut. :)

2. Ska pungen vara rakad?
Om det inte finns nån stubb kvar, annars kliar det bara.. Det gör inget om den är hårig.

3. Vill ni suga upp den från slak?
Inte fel att känna den växa i munnen..

4. Sväljer ni?
Självklart! Om du inte vill kyssa mig först? (hade en kille som gillade det, men det verkar inte vara helt vanligt)

åsså nåt att fantisera om..
http://monstersofcock.bangbros1.com/5/pics/03.jpg
http://monstersofcock.bangbros1.com/5/pics/06.jpg
http://apmhostedgalleries.com/pics/cc/v ... 9-a_46.jpg
 

adam

Ny medlem
Kön
Man
Jag hoppas alla tjejer iser att detta är ett rätt känsligt ämne :)
Alla tjejer pratar om att dom inte killar storleken på sina bröst, men vad gör det egentligen?
det inverkar ju inte direkt på samlaget i sig, mest kan det va så att det kåtar upp killen mer om tjejer har sådana bröst han tänder på

men på killer kan det göra rätt mycket för hur tjejer upplever samlaget.
detta är egentligen väldigt orättvist :p
dock har jag inte blivit avsugen, så jag skall inte uttala mig om den delen :oops:


MVH Adam of Gotland
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett klart kul ämne!

Som nykomling här så uppskattar jag frispråkigheten och att få veta vad tjejer tycker om och inte.

Även undertecknad har publicerat sig i "grabbarnas tråd" så att ni kan se vem ni har att göra med :D

Ha de !
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Tjejer, subway_to_ecstasy & hanna82, kanske man kunde få ett utlåtande på min kuk som nu finns på bild under killarnas kukstorlekstråd? Jag blir mycket upphetsad av era diskutioner, härligt med lite sexuellt frispråka kvinnor också.
 
Kön
Man
Har inte vart inne här på ett tag...jags ka nu läsa igenom allt jag missat och se vad jag kan göra åt era önskemål. Anagram och skinnfri jag ska kolla era bilder *myser*

To heaven and back again
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Adam, jag tror du överskattar storlekens betydelse på hur tjejen upplever samlaget! Kan iofs bara tala för mig själv, men jag är helt övertygad om att det inte är den avgörande faktorn, det skönaste sex jag har upplvet var definitivt inte med den största kuken jag har träffat på, om du förstår vad jag menar.

Sen är det klart att när vi letar bilder på nätet blir det fota dessa extrema, men hur de de bilder ut som ni killar lägger ut? Fotomodeller, inte ett hårstrå någonstans, perfekta kroppar helt enkelt (med eller utan retuschering..?..), det skulle väl kunna ge oss tjejer minst lika mycket komplex??
 
Toppen