Kukstorlek slak

Daydreamer

Ny medlem
Kön
Man
Det är mycket diskussioner kring hur stor kuk man har när ma har bånge, men hur stora kukar har ni när de är slaka då?
 

Dead-Inside

Medlem
Kön
Man
Det är väldigt väldigt väldigt ovesentligt hur stor den är när den är slak.
Den kan vara 4 cm nu och 18 när jag har stånd.
Eller så kan den vara 14 nu och 16 när jag har stånd (Fast hård då).

Storleken i slakt tillstånd har föga betydelse som sagt.
 

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
runt 10-11cm. lite olika beroende på temperaturen och om man e lite små kåt.. viktig fråga, det är ju i detta läget man också vill ha stor. med tanke på att man visar ju upp sig i duschen
 

Daydreamer

Ny medlem
Kön
Man
jo precis... tycker det kan vara läckert att bara kolla på kilalr med stora slaka kukar... man blir ju lite avis då man själv inte har så stor... ingen som vet nån schysst hemsida med slaka kukar hehe
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Daydreamer

jo precis... tycker det kan vara läckert att bara kolla på kilalr med stora slaka kukar... man blir ju lite avis då man själv inte har så stor... ingen som vet nån schysst hemsida med slaka kukar hehe

Har du liten slak eller hård?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Daydreamer

min är ganska liten slak, en 5-6

Ok, men hur stor blir den när den är hård då?
För det kan vara mycket svårt att se på en slak kuk hur stor den blir när den är hård. Min kuk är bara ca 9 cm när den är slak, men 18 när den är hård. :)
 

Daydreamer

Ny medlem
Kön
Man
min är typ 14-15 slak... men tycker det är jäkligt schysst med en stor fet balle slak på killar... vackert på nåt sätt haha
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Daydreamer

min är typ 14-15 slak... men tycker det är jäkligt schysst med en stor fet balle slak på killar... vackert på nåt sätt haha

Du har två olika uppgifter på hur stor den är när den är slak.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Svår fråga då det beror fruktansvärt mycket på omständigheterna. Liten sammanställning får ni i alla fall. ;)
Variationer på min:
"normal slak" 7-10 cm
"gå-och-dra-lite-slak" 12-15 cm
"isvaksslak" 4-6 cm
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Svår fråga då det beror fruktansvärt mycket på omständigheterna. Liten sammanställning får ni i alla fall. ;)
Variationer på min:
"normal slak" 7-10 cm
"gå-och-dra-lite-slak" 12-15 cm
"isvaksslak" 4-6 cm

Hur stor är den när den är hård då? :)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by mgk

Svår fråga då det beror fruktansvärt mycket på omständigheterna. Liten sammanställning får ni i alla fall. ;)
Variationer på min:
"normal slak" 7-10 cm
"gå-och-dra-lite-slak" 12-15 cm
"isvaksslak" 4-6 cm

Hur stor är den när den är hård då? :)

Mäter knappt 17 cm lång och 14 cm i omkrets.
 
Toppen