Kukstorlek slak

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
jerkerboy.... helt otroligt att din snopp kan bli från 2-3cm till 16*14cm. det går över mitt förstånd?????
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
10 -12 cm hos mig.:):p
Originally posted by Daydreamer

Det är mycket diskussioner kring hur stor kuk man har när ma har bånge, men hur stora kukar har ni när de är slaka då?

Kåt runkare
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
13 cm nu en halvruggig förmiddag.

Nån mer som efter utlösning kan gå omkring med en "slak" som nästan är lika stor som hård? Nästan så man skulle vilja smita in på toa på badhuset bara för att kunna gå och malla sig :).
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

13 cm nu en halvruggig förmiddag.

Nån mer som efter utlösning kan gå omkring med en "slak" som nästan är lika stor som hård? Nästan så man skulle vilja smita in på toa på badhuset bara för att kunna gå och malla sig :).

Jo, känner igen det där... :D
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Aha, är det så de gör de som har så jäkla imponerande slaka saker. Jag har nästan samma storlek slak som styv, kanske 10 cm slak men som jag nämnt bara 12 cm styv. I båda fallen ser det nog dessutom mindre ut än det är eftersom jag är 186 cm lång...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Svår fråga då det beror fruktansvärt mycket på omständigheterna. Liten sammanställning får ni i alla fall. ;)
Variationer på min:
"normal slak" 7-10 cm
"gå-och-dra-lite-slak" 12-15 cm
"isvaksslak" 4-6 cm

Har du legat i en isvak och sedan gått upp och mätt? ;)
 

Jesse_Mr.Big

Ny medlem
Kön
Man
Min kuk e 18-19 cm i stånd, 11-14 slak.
Människor tittar nog på min kuk mycke vanligen, men jag har ibland haft sån lust o runka på gymmet eller på badhuset eller så att jag runkat upp den i duschen eller på toan. Gjorde det faktiskt i skolans duschrum med dörren på glänt en gång och jag stönade nog en del, ingen märkte nått vad jag vet? men alla killar stirrade jus om vanligt på kuken. :D
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
fan vilka uppsatser folk skriver då!! Jag kan säga att min växer det dubbla... resten lämmnar jag åt eran fantasi :p
 

Nicke_RSR

Ny medlem
Kön
Man
nya här men kan väll dela med mig lite,min mäter 11-12cm slak och 19-20cm hård! ingen monster kuk men över medel iallafall vad jag förstått!

/nicke
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag har nästan ingen skillnad mellan slak och hård den är 16cm slak och 18cm hård, den nästan som bara reser sig och ställer sig rakt ut. Den blir ganska mycket grövre när den står men annars skiljer det nästan ingenting.
Efter att jag sprutat så blir den mjukare igen men det kan ta ganska lång tid innan den som blir smalare igen, som nån skrev här tidigare det är då man hade vilja visa upp sig med en slak grov kuk hängande mellan benen.
 
Toppen