Kul om kuk.

I

Ifyouwant [under 18 = låst]

Gäst
Jag såg några bilder för någon dag sedan på en enormt stor kuk, och är fundersam över en sak; vilket är den största kuken inom porren?
Och vet någon måtten på världens största kuk som finns dokumenterad? :)
 

nåintedå

Ny medlem
Kön
Man
Jag såg några bilder för någon dag sedan på en enormt stor kuk, och är fundersam över en sak; vilket är den största kuken inom porren?
Och vet någon måtten på världens största kuk som finns dokumenterad? :)




jag har hört om en kille som har så stor kuk att han svimmar av blodförlust om han får stånd
 

StorKukad

Ny medlem
Kön
Man
Ingen som har nått bild bevis ? det stog ju i tidningen för inte så himla längsen om någon som hade 34 cm oxå :D
 

robson

Ny medlem
Kön
Man
Sög en svart kuk i Västindinen för typ 15 år sen, den var som min underarm, det gick för mig 2 ggr på 10 min. Större än ngt jag sett på bild!
 
Kön
Kvinna
Har stött på en som måste ha varit över 25 cm...och trott eller ej, det var på en asiatisk kille. Blev mest chockad för att jag hade förutfattade meningar om asiater och små...ack så fel...
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Ja, man blir också förvånad över mängden av sperma mannen kan spruta under en orgasm, det vetenskapligt dokumenterade rekordet går nämligen på hela 15 ml !

Här:
Largest Ejaculate Volume

Jag tycker 15 ml låter väldigt medelmåttigt... 15 ml = matsked... Är övertygad om att jag har sprutat mer än så vid ett flertal tillfällen... Kanske skulle ta o spara några dagar och sen fånga in satsen för en mätning :D
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, man blir också förvånad över mängden av sperma mannen kan spruta under en orgasm, det vetenskapligt dokumenterade rekordet går nämligen på hela 15 ml !

Här:
Largest Ejaculate Volume

Jag tycker 15 ml låter väldigt medelmåttigt... 15 ml = matsked... Är övertygad om att jag har sprutat mer än så vid ett flertal tillfällen... Kanske skulle ta o spara några dagar och sen fånga in satsen för en mätning :D
Ja, de där siffrorna tycker jag också alltid verkar rätt snålt tilltagana. Så antingen är jag nått slags ejakulationsfenomen, eller så är jag bara riktigt kass på att uppskatta volym.
 
Toppen