Kvinlig onanifråga

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är ofta kåt efter att ha druckit, även om jag inte känner av baksmälla. Men det är klart, ju mer jag druckit, ju mer kåt är jag förstås.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Eh... Har aldrig varit bakis, men är kåt typ ständigt o jämt!:)

Dricker bara du aldrig eller har du någon slags motordriven anti-bakfylla maskin inbyggd någonstans?

Hihi! Jag dricker, men aldrig så jag blir full. Alkohol gör mig bara sömnig o tråkig!

(F*n är vi släckt? jag blir sååå grymt trött & trist när jag har druckit, bästa som finns då för mig är att fylla på med tea & kaffe & läsk... eller inte dricka alls!)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Eh... Har aldrig varit bakis, men är kåt typ ständigt o jämt!:)

Dricker bara du aldrig eller har du någon slags motordriven anti-bakfylla maskin inbyggd någonstans?

Hihi! Jag dricker, men aldrig så jag blir full. Alkohol gör mig bara sömnig o tråkig!

(F*n är vi släckt? jag blir sååå grymt trött & trist när jag har druckit, bästa som finns då för mig är att fylla på med tea & kaffe & läsk... eller inte dricka alls!)

Ibland är du en riktigt klok man! Hihi! Alltför många män dricker för mkt- de blir kåta som f-n, men duger inte mkt till...
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har också hört om att många blir extra kåta när de är bakis. Har dock aldrig känt av det! Jag har mest ont i huvudet och vill halvsova hela dagen.
 
Toppen