Kvinliga lekar

friendly

Medlem
Kön
Man
Undrar om det finns några roliga sjuka lekar hos tjejerna killarna kör runka bulle har inte ni något skoj

Go glad

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by friendly

Undrar om det finns några roliga sjuka lekar hos tjejerna killarna kör runka bulle har inte ni något skoj
Jag har aldrig nånsin hört talas om några killar i min närhet som kört "runka bulle". Känns som en rätt extrem "lek" ändå. Man måste väl vara mer eller mindre homosexuell för att ställa upp på det? :D

wart

Ny medlem
Kön
Man
man har en kanelbulle och så står alla killar och runkar, så ska man spruta på bullen och den som sprutar sist får äta upp den..

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
säger som kuken, tror runka bulle bara är en myt. vad jag vet så är det ingen jag känner som "lekt" den. visst finns säkert ngn som gjort det men alltså ni förstår.....

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"

TjRox

Ny medlem
Kön
Man
har för mig att jag läst en tidigare tråd här på forumet som tog upp just "runka bulle" och har också för mig att det var några stycken som faktiskt deltagit i den leken.. men kanske minns fel..

Pain is temporary - Glory lasts forever

SOLO

Medlem
De flesta onanirelaterade saker har varit uppe minst en gång, men aktiva medlemmar kommer och går, så veteranerna får bara leva med att en viss upprepning uppstår. Vem vet, ni kanske ser nya infallsvinklar?

Incognito

Ny medlem
Kön
Man
Skulle man vara med i en sånn lek skulle man noga förbereda sig. Först och främst skulle man inte runka på minst 2 veckor, eller rättare sagt, man skulle runka dagligen med se till att man inte kom. Så efter 14 dagar skulle man vara så sprängkåt att man bara genom att dra ner gylfen skulle komma, och säkert inte lite heller..;)

Kön
Kvinna
Jag har varit med om runkabulle i en bastu engång. Nu är jag tjej så jag var objektet de fick titta på medans de runkade...så jo, det förekommer.

Tror inte vi tjejer har någon likande lek dock. Vi hade lite roligt när vi testade en sybian på ett dildo party dock. Blev liksom vem som kunde sitta längst utan att komma, nu fick man vara ensam i ett rum. Men det var väldigt svårt att dölja om man kom...är man inte högljud redan, så blir man det definitivt när första orgasmen på en sybian skjuter igenom kroppen!

Toppen