Kvinnans orgasm

Sofie77

Ny medlem
Kön
Man
Waooo det var häftigt! Vilken grej att få se deras ansikten medans de onanerar.
Man kunnde verkligen se vilka faser de fick uppleva, hur underlivet drar ihop sig och nästan krampar tills på slutet när det helt plötsligt blir jätte blött och kort stund därefter kommer den efterlängtade orgasmen!!

Mmm ska se dem igen
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
lite udda film men den funkar , som sagt lite kul att se ansiktsutrycken man tänker ju kanske inte så mycket på dem utan mest ljudet när det gäller filmer av det lite mer ordinära slaget
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ja, det ä inte ofta man ser sådana fina äkta filmer på tjejer som får orgasm. Vanligen i porrfilmer brukar dom ju bara va tråkiga fake-orgasmer :eek:


----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Har rätt många filmer av den här sorten om någon är intresserad. Skriv ett meddelande här i så fall, så får vi se om vi kan etablera kontakt.
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Det mest tändande jag vet, amatör tjejer som onnar sig till ÄKTA orgasm.
Eller ännu bättre, se och vara närvarande "Live" så att säga. Mitt ex. gillade det tyvärr inte så mycket.
Och nu är jag solo igen, så det blir inte mycket av den varan.
Är stort BeautifulAgony fan. Dom är vackra!
 
Kön
Man
Har ett antal onanifilmer med mer eller mindre amatörer, väldigt upphetsande att se dem onanera med både händer och dildo. Och orgasmerna är vad jag kan se i de allra flesta fall äkta.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
mmm. Det här är jättehärligt. Det är så mysigt att se någon vara riktigt kåt och njuta fullt ut.

/Shack
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Jag är en kille och därmed har jag kanske litet svårt att sätta mig in i hur en tjej fungerar när det gäller orgasm. Jag har sett några filmer med s.k. fontänorgasmer, där tjejen när hon når klimax sprutar ut enorma strålar samtidigt som hon verkar helt borta för omvärlden. Vad är nu detta? Jag trodde i min enfald att vi killar hade monopol på att spruta likväl som tjejer har det på att kunna få orgasm om och om igen utan paus mellan orgasmerna. Så vad är nu detta? Är det en verklig orgasm av annat slag än den vanliga, eller bara någon innovation från porrindustrin? För mig verkar det mest som om tjejen helt enkelt når en så intensiv orgasm att hon rätt och slätt kissar på sig! Finns det någon kvinnlig deltagare i det här forumet som har råkat ut för samma sak, och i så fall, hur känns en sådan orgasm kontra en "vanlig" orgasm, och vad är det som sprutar ut? I vilket fall ser det ut som om tjejen har rejält skönt. Om jag bara visste hur man gör skulle jag ladda upp ett videoklipp så att ni förstår vad jag menar, men är man digital fåntratt så är man...
Tacksam för någon form av svar.
 
Kön
Kvinna
Jo jag kan spruta om jag är riktigt kåt och killen gör rätt, g-punkten etc. Det är inte kiss utan är i princip en luktlöst vätska. Tror den skall komma från prostatan om jag inte minns fel. Orgasmen är oftast mycket starkare, och intensivare vilket också skiljer en g-punkts orgasm från en klitoris orgasm. Kan nog inte beskriva den på ett annat sätt...Antar att tjejen du har sett i film är Cytherea hon är extrem när det gäller sprutorgasmer :)
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Intressant Maree. Råkade nyligen ut för detta när jag hade sex med en kvinna. Hon sprutade och sa sig aldrig tidigare ha varit med om en liknande orgasm. Vet inte om hon menade att det var hennes absolut bästa, men i vart fall upplevde hon den himelsk. Faktiskt läckert smaka på henne...

jojo
 

vackre bjarne

Ny medlem
Kön
Man
mm okej tillbaka till dom här filmerna då. finns det inget annat sätt än att bli medlem på sidan för att se dom..? pirate bay hittade inget :(
 
Toppen