Kvinnans orgasm

vackre bjarne

Ny medlem
Kön
Man
okej, nu var det ju inte riktigt så jag menade :p
filmerna på den där hemsidan var ganska intressant och jag skulle vilja se mer sådant utan att behöva betala medlemsavgift och sånt..
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Jo jag kan spruta om jag är riktigt kåt och killen gör rätt, g-punkten etc. Det är inte kiss utan är i princip en luktlöst vätska. Tror den skall komma från prostatan om jag inte minns fel. Orgasmen är oftast mycket starkare, och intensivare vilket också skiljer en g-punkts orgasm från en klitoris orgasm. Kan nog inte beskriva den på ett annat sätt...Antar att tjejen du har sett i film är Cytherea hon är extrem när det gäller sprutorgasmer :)

Nu förstår jag inte... Är du tjej? Bara så du vet så har du ingen prostata isåfall... det är det bara män som har :cool:

Kåt & glad
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Å Maree du blir min nya idol. Fontän orgasm är det mest sexiga och tändande jag vet!
Lyckans ost din kille!
 
Kön
Kvinna
What do I know? Vet bara att jag kan få det med rätt stimulation....? Sedan är jag varken läkare eller biolog :p

Originally posted by normalkuk

Originally posted by Maree

Jo jag kan spruta om jag är riktigt kåt och killen gör rätt, g-punkten etc. Det är inte kiss utan är i princip en luktlöst vätska. Tror den skall komma från prostatan om jag inte minns fel. Orgasmen är oftast mycket starkare, och intensivare vilket också skiljer en g-punkts orgasm från en klitoris orgasm. Kan nog inte beskriva den på ett annat sätt...Antar att tjejen du har sett i film är Cytherea hon är extrem när det gäller sprutorgasmer :)

Nu förstår jag inte... Är du tjej? Bara så du vet så har du ingen prostata isåfall... det är det bara män som har :cool:

Kåt & glad
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

What do I know? Vet bara att jag kan få det med rätt stimulation....? Sedan är jag varken läkare eller biolog :p

Underbart att du kan det hur som helst... skulle med glädje ha sex med dig... kåtar upp dig lite med tunga o fingrar... sen glider lång o ringfingret upp och sakta börjar jag gnugga främre fittväggen, och sen ökar jag takten samtidigt som tummen masserar klittan och min andra hand trycker lätt över venusberget... Garanterad fontän. :p

Kåt & glad
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det var ju riktigt härligt att få se ansiktet i närbild när en tjej leker med sig själv. Det var ju värkligare än en vannlig porrfilm

adda gjärna på MSN
 

Reloops

Ny medlem
Kön
Man
Hmmm jag måste säga att en film som visar när en tjej får orgasm inte är högre än en vanlig porrfilm. Tjejen blir ju utnyttjad till att göra det, jag menar vem skulle vilja onanera inför en kamera? Naturligt är när du har en flickvän/pojkvän och upplever såna saker tillsammans med den. Inte något inspelat :S Det är bara för kåta killar som inte tänker på något annat än sex. Detta är min personliga åsikt.
 

Reloops

Ny medlem
Kön
Man
Hmmm jag måste säga att en film som visar när en tjej får orgasm inte är högre än en vanlig porrfilm. Tjejen blir ju utnyttjad till att göra det, jag menar vem skulle vilja onanera inför en kamera? Naturligt är när du har en flickvän/pojkvän och upplever såna saker tillsammans med den. Inte något inspelat :S Det är bara för kåta killar som inte tänker på något annat än sex. Detta är min personliga åsikt.
 

Reloops

Ny medlem
Kön
Man
Hmmm jag måste säga att en film som visar när en tjej får orgasm inte är högre än en vanlig porrfilm. Tjejen blir ju utnyttjad till att göra det, jag menar vem skulle vilja onanera inför en kamera? Naturligt är när du har en flickvän/pojkvän och upplever såna saker tillsammans med den. Inte något inspelat :S Det är bara för kåta killar som inte tänker på något annat än sex. Detta är min personliga åsikt.
 
Toppen